Cu inventia asta, orice masina cu tractiune fata devine de drift! Inclusiv Loganul tau!

Cu inventia asta, orice masina cu tractiune fata devine de drift! Inclusiv Loganul tau!
  • Pretul nu se stie si nu este afisat pe site
  • Dimensiunea disponibila incepe de la 15 inch
  • Poti participa cu masina FWD la competitii de drift
Distribuie pe Facebook

Mereu, cei care detin masini cu tractiune fata s-au plans de un singur lucru: nu pot face drift ca cei care au masini RWD. Iata insa ca, de acum, daca instalezi inventia asta pe masina ta, poti sa faci drift fara probleme, chiar daca ai un Logan de 75 cp.

EasyDrift este numele acestei inventii realizate de un fost pilot de curse. Se pare ca scopul principal al acestei gaselnite nu este sa faci drift, ci sa ii antrenezi pe viitorii piloti sau pe cursantii cursurilor defensive. Insa, pentru ca se poate, acest produs se adreseaza si celor care au masini cu tractiune fata si vor sa se bucure de drifturi nebune.

EasyDrift este un sistem compus din doua cercuri construite dintr-un aliaj de plastic rigid care se monteaza pe rotile din spate. De fapt, sunt ca niste huse rigide care se imbraca pe roata cand aceasta e desumflata. Asta face ca masina sa aiba aderenta minima pe puntea posterioara si masina sa intre in drift foarte usor.

Din pacate, nimeni nu stie cat costa aceste doua inele din setul EasyDrift, pentru ca oamenii au o politica de marketing destul de ciudata. Adica vor sa vina cu o masina echipata cu asa ceva, sa-ti faca o demonstratie, dupa care sa-ti vanda produsul. Pesemne, sunt mai scumpe decat te-ai astepta, asa ca e nevoie sa le vezi in actiune ca sa nu te sperie pretul...

Cert este ca par a fi o inventie exceptionala. Pentru ca vin in diverse dimeniuni, de la 15 la 20 de inch. Adica le poti pune pe orice masina cu tractiune fata, de la Logan la un Ford Focus, pentru a te distra. Se monteaza si se demonteaza usor, asa ca le poti pune in portbagaj si le poti monta cand ajungi pe un circuit. Sau, de ce nu, te poti inscrie cu ele si cu a ta masina cu tractiune fata, la competitiile de drift din Romania, ca sa te bati de la egal cu BMW-urile care au tractiune spate. Unde mai pui ca anvelopele tale din spate nu se vor uza deloc?

Cum ti se pare chestia asta?

Distribuie pe Facebook
mai multe