Highlights King of Europe Cluj 2010

Daca cumva ai indraznit sa nu fi la Cluj weekendul trecut, iti prezentam noi, in cateva cuvinte si fotografii, ce ai pierdut. Masini rapide, masini frumoase, fete, party si nu numai... O fi fost frumos?
Distribuie pe Facebook

Weekend-ul trecut a avut loc la Cluj a doua etapa din Campionatului European de Drift, King of Europe 2010. La start au fost inscrisi 24 de piloti din 7 tari, piloti ce s-au luptat pentru un loc pe podium.

Highlights King of Europe Cluj 2010


Desi conditiile meteo nu au fost favorabile, pilotii au reusit sa ofere un spectacol pe cinste. Pilotii s-au aratat incantati de circuit, deoarece acesta era unul de viteza, cu multe viraje, fapt ce le-a permis acestora sa atinga viteze mari, unghiuri extreme, cat si cantitati impresionante de fum in momentele cand asfaltul era uscat.

Highlights King of Europe Cluj 2010

Forfota a inceput vineri, la orele diminetii, cand pilotii straini au inceput sa soseasca in Cluj Napoca, iar amenajarea traseului se apropia de final. Pe parcursul zilei, pilotii si-au ridicat corturile si au pregatit masinile pentru ce avea sa urmeze. La apusul soarelui, in parcul rece, au inceput sa sfaraie gratarele, pilotii invitandu-se unul pe celalalt la masa, deoarece competitia nu este doar pe pista, ci si la gratar, acolo unde trebuie sa se afirme cel mai bun “mititelar”!

Sambata a fost o zi plina de antrenamente, iar pilotii au reusit sa invete noul traseu, cat si sa-si repare eventualele defectiuni ale masinilor, deoarece au existat si probleme cu unele masini.  Spre exemplu, Dmitry, pilotul din Ucraina ce alearga cu un Nissan S13, dupa o mica iesire in decor, cauzata de folosirea cauciucurilor tip SLICK pe o pista ce era deja plina de apa, a suferit o defectiune la partea de directie, mai exact bieleta rotii dreapta fata s-a rupt. Mecanicul lui Bojan Kurbalija si aparatul de sudura al lui Antony Ply au facut ca Dmitry, o ora mai tarziu, sa fie inapoi pe circuit. Nici Roman Kolesar din Slovacia nu a scapat de ghinioane - un surub ce tine diferentialul rupandu-se, fapt ce l-a facut pe acesta sa-si petreca dupa-amiaza intr-un service din Cluj. Nicolas Heyer din Franta a avut probleme technice la motor, la fel ca si Szabo Szilard, ce s-a chinuit aproape toata ziua sa-si repare Mazda RX8 pe care alerga.

Highlights King of Europe Cluj 2010

Ziua de sambata s-a incheiat seara cu o petrecere organizata de 4Tuning, in Club Obsession din Cluj, cu ocazia etapei King of Europe. Petrecerea s-a suprapus cu petrecerea echipei de fotbal CFR Cluj, ce tocmai castigase Campionatul Romaniei. Nu toti pilotii au fost prezenti la aceasta petrecere, insa cei ce au fost au reusit sa faca o atmosefera extraordinara, declarand ca in Romania se simt cel mai bine si ca vor reveni ori de cate ori va exista o etapa de Drift.

Highlights King of Europe Cluj 2010

Duminica, ziua a debutat cu sesiunea de calificari. Pilotii au incercat sa dea tot ce aveau mai bun din ei, deoarece din cei 24,  numai 16 mergeau mai departe in finala. Dupa terminarea calificarilor, am avut 5 romani in primii 16 clasati: Tengu, Calin, Traian, KNS si Razvan, un rezultat surprinzator pentru pilotii veniti de afara, care, din pacate, nu au trecut in finala.

Highlights King of Europe Cluj 2010

Intre calificari si finala etapei, persoanele din public dornice de senzatii tari au putut sa urce la bordul masinilor participante pentru 3 ture de circuit. Pilotii s-au putut antrena in acest timp, rezultatul fiind spectaculos.

Highlights King of Europe Cluj 2010

In urma finalei, Calin Ciortan, la bordul BMW-ului E30 cu motor M5 de 5000cmc si 400 cp, a ocupat pozitita a 2-a in aceasta etapa, asta dupa ce a fost foarte aproape de locul 1, mansa fiind punctata cu 7-3 Adam si 5-5. Pe primul loc a iesit campionul de anul trecut, Adam Kereny, iar pe 3, Dunev, din Bulgaria.

Highlights King of Europe Cluj 2010

In concluzie, strainii au putut vedea la Cluj adevarata valoare a pilotilor romani, care intr-un interval de timp atat de scurt au reusit sa monopolizeze top 16 si sa ajunga si pe podium, surclasand piloti mai vechi si cu mai multa experienta. Si la mai mare, pilotilor nostri romani!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (54) Poze Pe aripile driftului
mai multe