Noua generatie de MICHELIN Latitude Alpin, special conceputa pentru SUV-uri

Noua generatie de MICHELIN Latitude Alpin, special conceputa pentru SUV-uri
Nu povestim din brosuri, de pe internet sau din auzite. Am fost in acest week-end la MICHELIN Winter Essentials 2012 si le-am testat. Cu mana noastra, cu piciorul nostru. E vorba de o noua generatie de anvelope speciale de iarna, destinate masinilor cu tractiune integrala de tip SUV sau tot-teren. Cum se comporta, ce au special si de ce sunt cele mai bune, poti afla de aici.
Distribuie pe Facebook

Pentru a ne asigura ca ne dam seama de veleitatile noii generatii de MICHELIN Latitude Alpin, organizatorii evenimentului de testare ne-au pus la dispozitie mai multe masini Range Rover Evoque si un Volkswagen Touareg. Masinile 4x4 au fost testate pe un traseu de drum forestier plin de zapada, cu anumite portiuni de noroi.

Noua generatie de MICHELIN Latitude Alpin, special conceputa pentru SUV-uri

Anvelopele MICHELIN Latitude Alpin erau montate si pe masina noastra de teste, un Range Rover Evoque cu motor diesel. Pe traseul special ales, am reusit sa ne dam seama si de performantele cauciucurilor ca si aderenta la accelerare, dar si la franare. La urcare, de exemplu, masina nu a avut nicio problema, si chiar daca zapada era una destul de uda, in urma ploilor abundente, masina nu a dat semne ca ar derapa si controlul tractiunii a stat linistit.

Noua generatie de MICHELIN Latitude Alpin, special conceputa pentru SUV-uri

La coborarea unei pante abrupte, am folosit sistemul de asistenta la coborarea in panta a masinii. Insa acest sistem este inutil daca masina nu are niste anvelope corespunzatoare care sa o impiedice sa alunece. Si la coborare, micul SUV britanic s-a comportat excelent. Dar nu datorita sistemului de asistenta, care este pe multe alte masini, ci datorita celor 4 gume MICHELIN Latitude Alpin. Am coborat incet, mai bine ca si cu o frana de motor in viteza a 1-a, dar am si putut opri oricand, fara ca masina sa alunece la vale.

Noua generatie de MICHELIN Latitude Alpin, special conceputa pentru SUV-uri

Insa cea mai placuta surpriza a fost atunci cand mergeam pe o portiune dreapta, acoperita cu zapada, avand viteza mare de peste 90 km/h. Am simtit nevoia sa vad cum franeaza masina intr-o situatie reala, ca si cum cineva din Romania ar merge pe sosea, nu in padure, cand cei insarcinati cu deszpaezirea trag chiulul, si trebuie sa franeze brusc. Am zis: "Stai sa vezi ce alunecam acum!" Dar m-am inselat. Masina a oprit mult mai repede decat ma asteptam. Impreuna cu ABS-ul, anvelopele au facut echipa buna si m-au convins ca se comporta excelent pe zapada umeda si asfalt.

Noua generatie de MICHELIN Latitude Alpin, special conceputa pentru SUV-uri

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (68) Poze Noua generatie de MICHELIN Latitude Alpin, special conceputa pentru SUV-uri
mai multe