Campionatul national de DRIFT&BURN - Etapa Pilot

Campionatul national de DRIFT&BURN - Etapa Pilot
Material video complet de la etapa pilot a campionatului national de DRIFT&BURN lansat la 4tuningDAYS Action&Sound @ TIBCO 2008
Distribuie pe Facebook
Cu siguranta tuturor, chiar si mie de altfel, titlul poate suna pretentios. Te duce cu gandul la piste organizate, piloti japonezi, Fast & Furios -Tokio Drift, etc ...

Inca nu este momentul la noi, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa tindem catre asta...

Nu inseamna ca in Romania nu sunt oameni cu talent. Dar nu a existat pana acum mediul potrivit pentru a face o schimbare in directia cresterii nivelului calitativ, cat si a penetrarii catre public a conceptului.

Datorita lui Tengu si a prezentei lui la evenimentele 4Tuning, s-a nascut o idee. Daca la altii se poate, de ce nu si la noi?
De ce sa ne limitam, vorba cuiva, doar la show-ri gen "volan stanga si acceleratie, ca e loc"?
Ar trebui sa aratam ca SHOW INSEAMNA CONTROL.

S i asa s-a nascut ideea.
In primul rand, a trebuit sa aratam ca se poate.
Tengu, pentru prima oara in Romania, a aratat la 4TuningDAYS in 14 Martie, live, cum se poate controla o masina. Am avut un pilot profesionist de drift care a facut o demonstratie. Multumim, TENGU.

Pasul urmator, a fost sa aratam ca se poate si la noi.
HAI si KNS, in urma unei discutii de principiu, au fost de acord sa piarda timp si gume, ca sa se antreneze, sa incerce sa puna la punct un mic program de demonstratii.

La urmatorul 4TuningDAYS, denumit action & sound tocmai datorita componentei de actiune (drift) si sunet (competitia de sunet EMMA in premiera), la TIBCO, HAI & KNS au aratat ca se poate si la noi.

Impreuna cu Tengu, si separat, au aratat diferenta intre "free - style" si control.
Noi consideram ca epoca "free style" exclusiv a apus.
Publicul vrea sa vada control.

Puteti vedea in postul urmator o bucatica de demonstratie in care se poate vedea control. Control de precizie, cu acuratete, si cu risc asumat.
Puteti vedea cum se continua demonstratia si dupa ce fumul impiedica TOTAL vizibilitatea. Pilotii simt masina lor, intuiesc masinile celelalte si evolueaza perfect.
Este un demo, deja se pregateste un program si mai bine pus la punct.


Sa revenim la Campionatul National de Drift & Burn.

Pentru ca am pledat pentru control, in etapa pilot am incercat sa demonstram publicului si pilotilor diferenta intre free - style si traiectorii controlate.
Deja ma uit in text mai sus si vad cat de des am repetat cuvantul "control".

Juriul a fost compus din urmatoarea echipa, pentru a imbina priceperea cu obiectivitatea:
- TENGU
- Florica
- HAI
- KNS



Concurentii au evoluat pe 3 segmente, fiecare notata distinct.

1.drift
2.burn
3.freestyle


REGULI:
Pe pista au fost puse 2 balize.
La proba de drift, concurentii trebuiau sa faca cercuri in jurul fiecarei balize si daca reusesc, un opt in drift.
La proba de burn, se pornea de la o baliza, in burn, se inainta in burn pana la a doua baliza, si cine putea, ocolea baliza a doua in burn. Nu va mirati, chiar s-a intamplata asta, deci se poate...
La free - style, fiecare facea ce poate si stie, ca de obicei.


S-a notat fiecare proba si s-au desemnat castigatorii care au primit diploma, cupa si cate 100 euro fiecare, premiu pus in joc de 4Tuning.
in total 300 de euro, un mic inceput pentru ridicarea nivelului de drift & burn in Romania.
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Evenimente DATA PUBLICĂRII: 30 Iunie 2008