Campionatul national de DRIFT&BURN - Etapa Pilot

Material video complet de la etapa pilot a campionatului national de DRIFT&BURN lansat la 4tuningDAYS Action&Sound @ TIBCO 2008
Trimite unui prieten
Cu siguranta tuturor, chiar si mie de altfel, titlul poate suna pretentios. Te duce cu gandul la piste organizate, piloti japonezi, Fast & Furios -Tokio Drift, etc ...
Inca nu este momentul la noi, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa tindem catre asta...
Nu inseamna ca in Romania nu sunt oameni cu talent. Dar nu a existat pana acum mediul potrivit pentru a face o schimbare in directia cresterii nivelului calitativ, cat si a penetrarii catre public a conceptului.
Datorita lui Tengu si a prezentei lui la evenimentele 4Tuning, s-a nascut o idee. Daca la altii se poate, de ce nu si la noi?
De ce sa ne limitam, vorba cuiva, doar la show-ri gen "volan stanga si acceleratie, ca e loc"?
Ar trebui sa aratam ca SHOW INSEAMNA CONTROL.
S i asa s-a nascut ideea.
In primul rand, a trebuit sa aratam ca se poate.
Tengu, pentru prima oara in Romania, a aratat la 4TuningDAYS in 14 Martie, live, cum se poate controla o masina. Am avut un pilot profesionist de drift care a facut o demonstratie. Multumim, TENGU.
Pasul urmator, a fost sa aratam ca se poate si la noi.
HAI si KNS, in urma unei discutii de principiu, au fost de acord sa piarda timp si gume, ca sa se antreneze, sa incerce sa puna la punct un mic program de demonstratii.
La urmatorul 4TuningDAYS, denumit action & sound tocmai datorita componentei de actiune (drift) si sunet (competitia de sunet EMMA in premiera), la TIBCO, HAI & KNS au aratat ca se poate si la noi.
Impreuna cu Tengu, si separat, au aratat diferenta intre "free - style" si control.
Noi consideram ca epoca "free style" exclusiv a apus.
Publicul vrea sa vada control.
Puteti vedea in postul urmator o bucatica de demonstratie in care se poate vedea control. Control de precizie, cu acuratete, si cu risc asumat.
Puteti vedea cum se continua demonstratia si dupa ce fumul impiedica TOTAL vizibilitatea. Pilotii simt masina lor, intuiesc masinile celelalte si evolueaza perfect.
Este un demo, deja se pregateste un program si mai bine pus la punct.
Sa revenim la Campionatul National de Drift & Burn.
Pentru ca am pledat pentru control, in etapa pilot am incercat sa demonstram publicului si pilotilor diferenta intre free - style si traiectorii controlate.
Deja ma uit in text mai sus si vad cat de des am repetat cuvantul "control".
Juriul a fost compus din urmatoarea echipa, pentru a imbina priceperea cu obiectivitatea:
- TENGU
- Florica
- HAI
- KNS
Concurentii au evoluat pe 3 segmente, fiecare notata distinct.
1.drift
2.burn
3.freestyle
REGULI:
Pe pista au fost puse 2 balize.
La proba de drift, concurentii trebuiau sa faca cercuri in jurul fiecarei balize si daca reusesc, un opt in drift.
La proba de burn, se pornea de la o baliza, in burn, se inainta in burn pana la a doua baliza, si cine putea, ocolea baliza a doua in burn. Nu va mirati, chiar s-a intamplata asta, deci se poate...
La free - style, fiecare facea ce poate si stie, ca de obicei.
S-a notat fiecare proba si s-au desemnat castigatorii care au primit diploma, cupa si cate 100 euro fiecare, premiu pus in joc de 4Tuning.
in total 300 de euro, un mic inceput pentru ridicarea nivelului de drift & burn in Romania.
Inca nu este momentul la noi, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa tindem catre asta...
Nu inseamna ca in Romania nu sunt oameni cu talent. Dar nu a existat pana acum mediul potrivit pentru a face o schimbare in directia cresterii nivelului calitativ, cat si a penetrarii catre public a conceptului.
Datorita lui Tengu si a prezentei lui la evenimentele 4Tuning, s-a nascut o idee. Daca la altii se poate, de ce nu si la noi?
De ce sa ne limitam, vorba cuiva, doar la show-ri gen "volan stanga si acceleratie, ca e loc"?
Ar trebui sa aratam ca SHOW INSEAMNA CONTROL.
S i asa s-a nascut ideea.
In primul rand, a trebuit sa aratam ca se poate.
Tengu, pentru prima oara in Romania, a aratat la 4TuningDAYS in 14 Martie, live, cum se poate controla o masina. Am avut un pilot profesionist de drift care a facut o demonstratie. Multumim, TENGU.
Pasul urmator, a fost sa aratam ca se poate si la noi.
HAI si KNS, in urma unei discutii de principiu, au fost de acord sa piarda timp si gume, ca sa se antreneze, sa incerce sa puna la punct un mic program de demonstratii.
La urmatorul 4TuningDAYS, denumit action & sound tocmai datorita componentei de actiune (drift) si sunet (competitia de sunet EMMA in premiera), la TIBCO, HAI & KNS au aratat ca se poate si la noi.
Impreuna cu Tengu, si separat, au aratat diferenta intre "free - style" si control.
Noi consideram ca epoca "free style" exclusiv a apus.
Publicul vrea sa vada control.
Puteti vedea in postul urmator o bucatica de demonstratie in care se poate vedea control. Control de precizie, cu acuratete, si cu risc asumat.
Puteti vedea cum se continua demonstratia si dupa ce fumul impiedica TOTAL vizibilitatea. Pilotii simt masina lor, intuiesc masinile celelalte si evolueaza perfect.
Este un demo, deja se pregateste un program si mai bine pus la punct.
Sa revenim la Campionatul National de Drift & Burn.
Pentru ca am pledat pentru control, in etapa pilot am incercat sa demonstram publicului si pilotilor diferenta intre free - style si traiectorii controlate.
Deja ma uit in text mai sus si vad cat de des am repetat cuvantul "control".
Juriul a fost compus din urmatoarea echipa, pentru a imbina priceperea cu obiectivitatea:
- TENGU
- Florica
- HAI
- KNS
Concurentii au evoluat pe 3 segmente, fiecare notata distinct.
1.drift
2.burn
3.freestyle
REGULI:
Pe pista au fost puse 2 balize.
La proba de drift, concurentii trebuiau sa faca cercuri in jurul fiecarei balize si daca reusesc, un opt in drift.
La proba de burn, se pornea de la o baliza, in burn, se inainta in burn pana la a doua baliza, si cine putea, ocolea baliza a doua in burn. Nu va mirati, chiar s-a intamplata asta, deci se poate...
La free - style, fiecare facea ce poate si stie, ca de obicei.
S-a notat fiecare proba si s-au desemnat castigatorii care au primit diploma, cupa si cate 100 euro fiecare, premiu pus in joc de 4Tuning.
in total 300 de euro, un mic inceput pentru ridicarea nivelului de drift & burn in Romania.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
0414700003 500363382 500380884 bosch injector iveco... 650 Lei
Injector 0445110174 0986435105 97363811 8973638110 93169125... 200 Lei
5801553219 504388756 0986437512 bosch pompa inalta presiune... 3000 Lei
-
28602948 9674984080 28388960 28319895 delphi injector citroen... 500 Lei
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
Dezmembrari vw golf 6 1.4tsi , 122 cp / 90 kw ,transmisie...
-
0445120237 0445120144 84347519r 5263310 bosch injector case... 750 Lei
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
-
A2513200704 a2513201204 a2513200904 amk compresor airmatic... 1250 Lei
H8201636333 0445110800 166007427r 0445876882 injector... 500 Lei
166000121r 8201453073 16600-00q2n 0445110652 bosch injector... 500 Lei
-
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
0445110524 55246223 0986435280 bosch injector alfa romeo 1.6... 500 Lei
-
Modul axe cu came 9812647280 peugeot 3008 ii suv 1.5 bluehdi... 2500 Lei
0445115087 0445116042 9687454380 bosch injector citroen ford... 500 Lei
28308779 a6510703287 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
-
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
5801618038 0445120351 0986435678 bosch injector case ih /... 650 Lei
0445020160 0445020292 0445020195 0986437512 bosch pompa inalta... 3000 Lei
-
A2133202804 a2133202804 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
A2313202701 a2133202904 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
-
A1643201404 a1643200204 a1643200304 amk compresor airmatic... 1250 Lei
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
0445876882 0445110800 166007427r h8201636333 injector... 500 Lei
-
3z01011000 a2113200104 a2203200104 a2113200304 compresor... 700 Lei
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett... 5000 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
-
1ea820808e 1ea820808d 1ea820808b compresor ac audi cupra skoda... 1500 Lei
042200-0402 88370-76020 042200-0404 denso compresor ac lexus... 1500 Lei
A2213201704 a2213200904 a2213201604 amk compresor airmatic... 1250 Lei
-
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa... 3000 Lei
Jante tabla la bucata dacia sandero 3 stepway 1.0 benzina... 363 Lei
0445110248 0986435163 504088823 bosch injector fiat ducato /... 500 Lei



Publicat în categoria: Evenimente
DATA PUBLICĂRII: 30 Iunie 2008