Campionatul national de DRIFT&BURN - Etapa Pilot

Material video complet de la etapa pilot a campionatului national de DRIFT&BURN lansat la 4tuningDAYS Action&Sound @ TIBCO 2008
Trimite unui prieten
Cu siguranta tuturor, chiar si mie de altfel, titlul poate suna pretentios. Te duce cu gandul la piste organizate, piloti japonezi, Fast & Furios -Tokio Drift, etc ...
Inca nu este momentul la noi, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa tindem catre asta...
Nu inseamna ca in Romania nu sunt oameni cu talent. Dar nu a existat pana acum mediul potrivit pentru a face o schimbare in directia cresterii nivelului calitativ, cat si a penetrarii catre public a conceptului.
Datorita lui Tengu si a prezentei lui la evenimentele 4Tuning, s-a nascut o idee. Daca la altii se poate, de ce nu si la noi?
De ce sa ne limitam, vorba cuiva, doar la show-ri gen "volan stanga si acceleratie, ca e loc"?
Ar trebui sa aratam ca SHOW INSEAMNA CONTROL.
S i asa s-a nascut ideea.
In primul rand, a trebuit sa aratam ca se poate.
Tengu, pentru prima oara in Romania, a aratat la 4TuningDAYS in 14 Martie, live, cum se poate controla o masina. Am avut un pilot profesionist de drift care a facut o demonstratie. Multumim, TENGU.
Pasul urmator, a fost sa aratam ca se poate si la noi.
HAI si KNS, in urma unei discutii de principiu, au fost de acord sa piarda timp si gume, ca sa se antreneze, sa incerce sa puna la punct un mic program de demonstratii.
La urmatorul 4TuningDAYS, denumit action & sound tocmai datorita componentei de actiune (drift) si sunet (competitia de sunet EMMA in premiera), la TIBCO, HAI & KNS au aratat ca se poate si la noi.
Impreuna cu Tengu, si separat, au aratat diferenta intre "free - style" si control.
Noi consideram ca epoca "free style" exclusiv a apus.
Publicul vrea sa vada control.
Puteti vedea in postul urmator o bucatica de demonstratie in care se poate vedea control. Control de precizie, cu acuratete, si cu risc asumat.
Puteti vedea cum se continua demonstratia si dupa ce fumul impiedica TOTAL vizibilitatea. Pilotii simt masina lor, intuiesc masinile celelalte si evolueaza perfect.
Este un demo, deja se pregateste un program si mai bine pus la punct.
Sa revenim la Campionatul National de Drift & Burn.
Pentru ca am pledat pentru control, in etapa pilot am incercat sa demonstram publicului si pilotilor diferenta intre free - style si traiectorii controlate.
Deja ma uit in text mai sus si vad cat de des am repetat cuvantul "control".
Juriul a fost compus din urmatoarea echipa, pentru a imbina priceperea cu obiectivitatea:
- TENGU
- Florica
- HAI
- KNS
Concurentii au evoluat pe 3 segmente, fiecare notata distinct.
1.drift
2.burn
3.freestyle
REGULI:
Pe pista au fost puse 2 balize.
La proba de drift, concurentii trebuiau sa faca cercuri in jurul fiecarei balize si daca reusesc, un opt in drift.
La proba de burn, se pornea de la o baliza, in burn, se inainta in burn pana la a doua baliza, si cine putea, ocolea baliza a doua in burn. Nu va mirati, chiar s-a intamplata asta, deci se poate...
La free - style, fiecare facea ce poate si stie, ca de obicei.
S-a notat fiecare proba si s-au desemnat castigatorii care au primit diploma, cupa si cate 100 euro fiecare, premiu pus in joc de 4Tuning.
in total 300 de euro, un mic inceput pentru ridicarea nivelului de drift & burn in Romania.
Inca nu este momentul la noi, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa tindem catre asta...
Nu inseamna ca in Romania nu sunt oameni cu talent. Dar nu a existat pana acum mediul potrivit pentru a face o schimbare in directia cresterii nivelului calitativ, cat si a penetrarii catre public a conceptului.
Datorita lui Tengu si a prezentei lui la evenimentele 4Tuning, s-a nascut o idee. Daca la altii se poate, de ce nu si la noi?
De ce sa ne limitam, vorba cuiva, doar la show-ri gen "volan stanga si acceleratie, ca e loc"?
Ar trebui sa aratam ca SHOW INSEAMNA CONTROL.
S i asa s-a nascut ideea.
In primul rand, a trebuit sa aratam ca se poate.
Tengu, pentru prima oara in Romania, a aratat la 4TuningDAYS in 14 Martie, live, cum se poate controla o masina. Am avut un pilot profesionist de drift care a facut o demonstratie. Multumim, TENGU.
Pasul urmator, a fost sa aratam ca se poate si la noi.
HAI si KNS, in urma unei discutii de principiu, au fost de acord sa piarda timp si gume, ca sa se antreneze, sa incerce sa puna la punct un mic program de demonstratii.
La urmatorul 4TuningDAYS, denumit action & sound tocmai datorita componentei de actiune (drift) si sunet (competitia de sunet EMMA in premiera), la TIBCO, HAI & KNS au aratat ca se poate si la noi.
Impreuna cu Tengu, si separat, au aratat diferenta intre "free - style" si control.
Noi consideram ca epoca "free style" exclusiv a apus.
Publicul vrea sa vada control.
Puteti vedea in postul urmator o bucatica de demonstratie in care se poate vedea control. Control de precizie, cu acuratete, si cu risc asumat.
Puteti vedea cum se continua demonstratia si dupa ce fumul impiedica TOTAL vizibilitatea. Pilotii simt masina lor, intuiesc masinile celelalte si evolueaza perfect.
Este un demo, deja se pregateste un program si mai bine pus la punct.
Sa revenim la Campionatul National de Drift & Burn.
Pentru ca am pledat pentru control, in etapa pilot am incercat sa demonstram publicului si pilotilor diferenta intre free - style si traiectorii controlate.
Deja ma uit in text mai sus si vad cat de des am repetat cuvantul "control".
Juriul a fost compus din urmatoarea echipa, pentru a imbina priceperea cu obiectivitatea:
- TENGU
- Florica
- HAI
- KNS
Concurentii au evoluat pe 3 segmente, fiecare notata distinct.
1.drift
2.burn
3.freestyle
REGULI:
Pe pista au fost puse 2 balize.
La proba de drift, concurentii trebuiau sa faca cercuri in jurul fiecarei balize si daca reusesc, un opt in drift.
La proba de burn, se pornea de la o baliza, in burn, se inainta in burn pana la a doua baliza, si cine putea, ocolea baliza a doua in burn. Nu va mirati, chiar s-a intamplata asta, deci se poate...
La free - style, fiecare facea ce poate si stie, ca de obicei.
S-a notat fiecare proba si s-au desemnat castigatorii care au primit diploma, cupa si cate 100 euro fiecare, premiu pus in joc de 4Tuning.
in total 300 de euro, un mic inceput pentru ridicarea nivelului de drift & burn in Romania.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
0445124036 5801906153r 0986435674 bosch injector iveco stralis... 750 Lei
Capace roata diahatsu terios 2006+ din abs+pvc 850 Lei
A2513200704 a2513201204 a2513200904 amk compresor airmatic... 1250 Lei
-
Pompa spalare parbriz era 465036 35 Lei
Bmw 120 seria 1 /1.6 diesel recent adus si inmatri ro.2025 an... 31500 Lei
Jante nissan juke, qashqai, x-trail, murano, leaf , originale,... 2499 Lei
-
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett... 5000 Lei
166000121r 8201453073 16600-00q2n 0445110652 bosch injector... 500 Lei
Opel corsa s-d ba11 2009 2000 €
-
St8151 simulator suspensie auto 380v 22970 Lei
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
Dezmembrez piese caroserie, motor, cutie viteze, suspensie...
-
Macara cu motoras stanga vw golf 4 2 usi 150 Lei
Geam lampa plafon fata renault megane 2 [facelift] [2006 -... 20 Lei
Cardan audi a4 b8 allroad (8kh) 2.0 tdi quattro 163 cai cod:... 1299 Lei
-
Stop dreapta honda cr-v (2013-2017) original 130 Lei
Stop tripla lampa stanga renault megane 2 break 8200417349... 200 Lei
Fuzeta fata dreapta mercedes-benz e-class w211/s211 [2002 -... 200 Lei
-
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa... 3000 Lei
Motor dacia logan 1.5 dci euro 4, cod motor k9k 1700 Lei
Catadioptru bara spate stanga cod: 7210795 7210795 bmw seria 5... 128 Lei
-
Ford fiesta mca trend 5 d 2017 5500 €
Mini cooper s countryman all4 2014 7900 €
Citroen ds4 2.0bluehdi 2017 8820 €
-
9x2q-9k546-db 9x2q-9k546-da 0445116013 bosch injector citroen... 500 Lei
Cutie viteza manuala, cod gm428744098, opel corsa d, 1.2 benz,... 1106 Lei
Fiat ducato 2.3jtd 2010 31500 €
-
Jante noi 17 inch originale seat leon 3 5f r17 590 €
Bara fata dacia logan 2 2017-2018-2019-2020 noua 620223034r... 300 Lei
0 986 435 655 0 445 124 014 504388750 bosch injector new... 2000 Lei
-
Panou butoane start stop avarie mercedes eqs eqe amg cod... 1000 Lei
Praguri laterale pentru vw polo 9n / 9n3 toate modelele... 179 €
Fulie vibrochen 059 105 251 m audi a8 d3 3.0tdi 2004 asb oem... 150 Lei
-
Jante nissan juke , qashqai , x-trail, jante aliaj nissan... 1700 Lei
0445020160 0445020292 0445020195 0986437512 bosch pompa inalta... 3000 Lei
5801553219 504388756 0986437512 bosch pompa inalta presiune... 3000 Lei



Publicat în categoria: Evenimente
DATA PUBLICĂRII: 30 Iunie 2008