Campionatul national de DRIFT&BURN - Etapa Pilot
Material video complet de la etapa pilot a campionatului national de DRIFT&BURN lansat la 4tuningDAYS Action&Sound @ TIBCO 2008
Cu siguranta tuturor, chiar si mie de altfel, titlul poate suna pretentios. Te duce cu gandul la piste organizate, piloti japonezi, Fast & Furios -Tokio Drift, etc ...
Inca nu este momentul la noi, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa tindem catre asta...
Nu inseamna ca in Romania nu sunt oameni cu talent. Dar nu a existat pana acum mediul potrivit pentru a face o schimbare in directia cresterii nivelului calitativ, cat si a penetrarii catre public a conceptului.
Datorita lui Tengu si a prezentei lui la evenimentele 4Tuning, s-a nascut o idee. Daca la altii se poate, de ce nu si la noi?
De ce sa ne limitam, vorba cuiva, doar la show-ri gen "volan stanga si acceleratie, ca e loc"?
Ar trebui sa aratam ca SHOW INSEAMNA CONTROL.
S i asa s-a nascut ideea.
In primul rand, a trebuit sa aratam ca se poate.
Tengu, pentru prima oara in Romania, a aratat la 4TuningDAYS in 14 Martie, live, cum se poate controla o masina. Am avut un pilot profesionist de drift care a facut o demonstratie. Multumim, TENGU.
Pasul urmator, a fost sa aratam ca se poate si la noi.
HAI si KNS, in urma unei discutii de principiu, au fost de acord sa piarda timp si gume, ca sa se antreneze, sa incerce sa puna la punct un mic program de demonstratii.
La urmatorul 4TuningDAYS, denumit action & sound tocmai datorita componentei de actiune (drift) si sunet (competitia de sunet EMMA in premiera), la TIBCO, HAI & KNS au aratat ca se poate si la noi.
Impreuna cu Tengu, si separat, au aratat diferenta intre "free - style" si control.
Noi consideram ca epoca "free style" exclusiv a apus.
Publicul vrea sa vada control.
Puteti vedea in postul urmator o bucatica de demonstratie in care se poate vedea control. Control de precizie, cu acuratete, si cu risc asumat.
Puteti vedea cum se continua demonstratia si dupa ce fumul impiedica TOTAL vizibilitatea. Pilotii simt masina lor, intuiesc masinile celelalte si evolueaza perfect.
Este un demo, deja se pregateste un program si mai bine pus la punct.
Sa revenim la Campionatul National de Drift & Burn.
Pentru ca am pledat pentru control, in etapa pilot am incercat sa demonstram publicului si pilotilor diferenta intre free - style si traiectorii controlate.
Deja ma uit in text mai sus si vad cat de des am repetat cuvantul "control".
Juriul a fost compus din urmatoarea echipa, pentru a imbina priceperea cu obiectivitatea:
- TENGU
- Florica
- HAI
- KNS
Concurentii au evoluat pe 3 segmente, fiecare notata distinct.
1.drift
2.burn
3.freestyle
REGULI:
Pe pista au fost puse 2 balize.
La proba de drift, concurentii trebuiau sa faca cercuri in jurul fiecarei balize si daca reusesc, un opt in drift.
La proba de burn, se pornea de la o baliza, in burn, se inainta in burn pana la a doua baliza, si cine putea, ocolea baliza a doua in burn. Nu va mirati, chiar s-a intamplata asta, deci se poate...
La free - style, fiecare facea ce poate si stie, ca de obicei.
S-a notat fiecare proba si s-au desemnat castigatorii care au primit diploma, cupa si cate 100 euro fiecare, premiu pus in joc de 4Tuning.
in total 300 de euro, un mic inceput pentru ridicarea nivelului de drift & burn in Romania.
Inca nu este momentul la noi, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa tindem catre asta...
Nu inseamna ca in Romania nu sunt oameni cu talent. Dar nu a existat pana acum mediul potrivit pentru a face o schimbare in directia cresterii nivelului calitativ, cat si a penetrarii catre public a conceptului.
Datorita lui Tengu si a prezentei lui la evenimentele 4Tuning, s-a nascut o idee. Daca la altii se poate, de ce nu si la noi?
De ce sa ne limitam, vorba cuiva, doar la show-ri gen "volan stanga si acceleratie, ca e loc"?
Ar trebui sa aratam ca SHOW INSEAMNA CONTROL.
S i asa s-a nascut ideea.
In primul rand, a trebuit sa aratam ca se poate.
Tengu, pentru prima oara in Romania, a aratat la 4TuningDAYS in 14 Martie, live, cum se poate controla o masina. Am avut un pilot profesionist de drift care a facut o demonstratie. Multumim, TENGU.
Pasul urmator, a fost sa aratam ca se poate si la noi.
HAI si KNS, in urma unei discutii de principiu, au fost de acord sa piarda timp si gume, ca sa se antreneze, sa incerce sa puna la punct un mic program de demonstratii.
La urmatorul 4TuningDAYS, denumit action & sound tocmai datorita componentei de actiune (drift) si sunet (competitia de sunet EMMA in premiera), la TIBCO, HAI & KNS au aratat ca se poate si la noi.
Impreuna cu Tengu, si separat, au aratat diferenta intre "free - style" si control.
Noi consideram ca epoca "free style" exclusiv a apus.
Publicul vrea sa vada control.
Puteti vedea in postul urmator o bucatica de demonstratie in care se poate vedea control. Control de precizie, cu acuratete, si cu risc asumat.
Puteti vedea cum se continua demonstratia si dupa ce fumul impiedica TOTAL vizibilitatea. Pilotii simt masina lor, intuiesc masinile celelalte si evolueaza perfect.
Este un demo, deja se pregateste un program si mai bine pus la punct.
Sa revenim la Campionatul National de Drift & Burn.
Pentru ca am pledat pentru control, in etapa pilot am incercat sa demonstram publicului si pilotilor diferenta intre free - style si traiectorii controlate.
Deja ma uit in text mai sus si vad cat de des am repetat cuvantul "control".
Juriul a fost compus din urmatoarea echipa, pentru a imbina priceperea cu obiectivitatea:
- TENGU
- Florica
- HAI
- KNS
Concurentii au evoluat pe 3 segmente, fiecare notata distinct.
1.drift
2.burn
3.freestyle
REGULI:
Pe pista au fost puse 2 balize.
La proba de drift, concurentii trebuiau sa faca cercuri in jurul fiecarei balize si daca reusesc, un opt in drift.
La proba de burn, se pornea de la o baliza, in burn, se inainta in burn pana la a doua baliza, si cine putea, ocolea baliza a doua in burn. Nu va mirati, chiar s-a intamplata asta, deci se poate...
La free - style, fiecare facea ce poate si stie, ca de obicei.
S-a notat fiecare proba si s-au desemnat castigatorii care au primit diploma, cupa si cate 100 euro fiecare, premiu pus in joc de 4Tuning.
in total 300 de euro, un mic inceput pentru ridicarea nivelului de drift & burn in Romania.
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Ford s-max 2.0 2011 6200 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 13500 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 €
- Piese auto pentru volkswagen passat b6 2.0tdi bmp cutie dsg... Audi q5 quatro 2017 23800 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 €
PieseAuto.ro
Cand dai drumul la aerul conditionat se aud zgomote? Iata ce piese se strica
PieseAuto.ro
Pastile solubile in loc de lichid pentru parbriz: sunt bune de ceva?
StiriPeSurse.ro
Se clatină pactul de neagresiune PSD-PNL în Capitală. Burduja: 'Dacă Firea era o alternativă, nu m-aş...
mai multe
Publicat în categoria: Evenimente
DATA PUBLICĂRII: 30 Iunie 2008