Campionatul national de DRIFT&BURN - Etapa Pilot

Material video complet de la etapa pilot a campionatului national de DRIFT&BURN lansat la 4tuningDAYS Action&Sound @ TIBCO 2008
Trimite unui prieten
Cu siguranta tuturor, chiar si mie de altfel, titlul poate suna pretentios. Te duce cu gandul la piste organizate, piloti japonezi, Fast & Furios -Tokio Drift, etc ...
Inca nu este momentul la noi, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa tindem catre asta...
Nu inseamna ca in Romania nu sunt oameni cu talent. Dar nu a existat pana acum mediul potrivit pentru a face o schimbare in directia cresterii nivelului calitativ, cat si a penetrarii catre public a conceptului.
Datorita lui Tengu si a prezentei lui la evenimentele 4Tuning, s-a nascut o idee. Daca la altii se poate, de ce nu si la noi?
De ce sa ne limitam, vorba cuiva, doar la show-ri gen "volan stanga si acceleratie, ca e loc"?
Ar trebui sa aratam ca SHOW INSEAMNA CONTROL.
S i asa s-a nascut ideea.
In primul rand, a trebuit sa aratam ca se poate.
Tengu, pentru prima oara in Romania, a aratat la 4TuningDAYS in 14 Martie, live, cum se poate controla o masina. Am avut un pilot profesionist de drift care a facut o demonstratie. Multumim, TENGU.
Pasul urmator, a fost sa aratam ca se poate si la noi.
HAI si KNS, in urma unei discutii de principiu, au fost de acord sa piarda timp si gume, ca sa se antreneze, sa incerce sa puna la punct un mic program de demonstratii.
La urmatorul 4TuningDAYS, denumit action & sound tocmai datorita componentei de actiune (drift) si sunet (competitia de sunet EMMA in premiera), la TIBCO, HAI & KNS au aratat ca se poate si la noi.
Impreuna cu Tengu, si separat, au aratat diferenta intre "free - style" si control.
Noi consideram ca epoca "free style" exclusiv a apus.
Publicul vrea sa vada control.
Puteti vedea in postul urmator o bucatica de demonstratie in care se poate vedea control. Control de precizie, cu acuratete, si cu risc asumat.
Puteti vedea cum se continua demonstratia si dupa ce fumul impiedica TOTAL vizibilitatea. Pilotii simt masina lor, intuiesc masinile celelalte si evolueaza perfect.
Este un demo, deja se pregateste un program si mai bine pus la punct.
Sa revenim la Campionatul National de Drift & Burn.
Pentru ca am pledat pentru control, in etapa pilot am incercat sa demonstram publicului si pilotilor diferenta intre free - style si traiectorii controlate.
Deja ma uit in text mai sus si vad cat de des am repetat cuvantul "control".
Juriul a fost compus din urmatoarea echipa, pentru a imbina priceperea cu obiectivitatea:
- TENGU
- Florica
- HAI
- KNS
Concurentii au evoluat pe 3 segmente, fiecare notata distinct.
1.drift
2.burn
3.freestyle
REGULI:
Pe pista au fost puse 2 balize.
La proba de drift, concurentii trebuiau sa faca cercuri in jurul fiecarei balize si daca reusesc, un opt in drift.
La proba de burn, se pornea de la o baliza, in burn, se inainta in burn pana la a doua baliza, si cine putea, ocolea baliza a doua in burn. Nu va mirati, chiar s-a intamplata asta, deci se poate...
La free - style, fiecare facea ce poate si stie, ca de obicei.
S-a notat fiecare proba si s-au desemnat castigatorii care au primit diploma, cupa si cate 100 euro fiecare, premiu pus in joc de 4Tuning.
in total 300 de euro, un mic inceput pentru ridicarea nivelului de drift & burn in Romania.
Inca nu este momentul la noi, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa tindem catre asta...
Nu inseamna ca in Romania nu sunt oameni cu talent. Dar nu a existat pana acum mediul potrivit pentru a face o schimbare in directia cresterii nivelului calitativ, cat si a penetrarii catre public a conceptului.
Datorita lui Tengu si a prezentei lui la evenimentele 4Tuning, s-a nascut o idee. Daca la altii se poate, de ce nu si la noi?
De ce sa ne limitam, vorba cuiva, doar la show-ri gen "volan stanga si acceleratie, ca e loc"?
Ar trebui sa aratam ca SHOW INSEAMNA CONTROL.
S i asa s-a nascut ideea.
In primul rand, a trebuit sa aratam ca se poate.
Tengu, pentru prima oara in Romania, a aratat la 4TuningDAYS in 14 Martie, live, cum se poate controla o masina. Am avut un pilot profesionist de drift care a facut o demonstratie. Multumim, TENGU.
Pasul urmator, a fost sa aratam ca se poate si la noi.
HAI si KNS, in urma unei discutii de principiu, au fost de acord sa piarda timp si gume, ca sa se antreneze, sa incerce sa puna la punct un mic program de demonstratii.
La urmatorul 4TuningDAYS, denumit action & sound tocmai datorita componentei de actiune (drift) si sunet (competitia de sunet EMMA in premiera), la TIBCO, HAI & KNS au aratat ca se poate si la noi.
Impreuna cu Tengu, si separat, au aratat diferenta intre "free - style" si control.
Noi consideram ca epoca "free style" exclusiv a apus.
Publicul vrea sa vada control.
Puteti vedea in postul urmator o bucatica de demonstratie in care se poate vedea control. Control de precizie, cu acuratete, si cu risc asumat.
Puteti vedea cum se continua demonstratia si dupa ce fumul impiedica TOTAL vizibilitatea. Pilotii simt masina lor, intuiesc masinile celelalte si evolueaza perfect.
Este un demo, deja se pregateste un program si mai bine pus la punct.
Sa revenim la Campionatul National de Drift & Burn.
Pentru ca am pledat pentru control, in etapa pilot am incercat sa demonstram publicului si pilotilor diferenta intre free - style si traiectorii controlate.
Deja ma uit in text mai sus si vad cat de des am repetat cuvantul "control".
Juriul a fost compus din urmatoarea echipa, pentru a imbina priceperea cu obiectivitatea:
- TENGU
- Florica
- HAI
- KNS
Concurentii au evoluat pe 3 segmente, fiecare notata distinct.
1.drift
2.burn
3.freestyle
REGULI:
Pe pista au fost puse 2 balize.
La proba de drift, concurentii trebuiau sa faca cercuri in jurul fiecarei balize si daca reusesc, un opt in drift.
La proba de burn, se pornea de la o baliza, in burn, se inainta in burn pana la a doua baliza, si cine putea, ocolea baliza a doua in burn. Nu va mirati, chiar s-a intamplata asta, deci se poate...
La free - style, fiecare facea ce poate si stie, ca de obicei.
S-a notat fiecare proba si s-au desemnat castigatorii care au primit diploma, cupa si cate 100 euro fiecare, premiu pus in joc de 4Tuning.
in total 300 de euro, un mic inceput pentru ridicarea nivelului de drift & burn in Romania.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Radio cd oem opel vectra c corsa siemens cdr2005 250 Lei
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
-
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
35242180g 823024-5001s 823024-5005s 35242180f turbo grand... 2000 Lei
-
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
-
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
0445110351 55219886 0986435204 injector fiat ford lancia opel... 500 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
-
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
0445110165 55191957 93178684 5821089 bosch injector opel... 200 Lei
A6510704987 28342997 delphi injector mercedes /jeep compass... 100 €
-
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
-
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
Vw golf 1,4 tsi 2015 8470 €
-
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3300 €
-
Toyota rav-4 diesel 4x4 navigatie piele keyless pilot ~... 4300 €
0445124014 504388750 0986435655 bosch injector new holland t9... 2000 Lei
Jante aliaj 16 zoll originale audi a4b8 8k/a5 / q5 cod 8k0601025f 1200 Lei
-
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
0445110021 7700111014 bosch injector opel movano vivaro/... 200 Lei
-
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3300 €
042200-0423 88370-47030 denso compresor de aer condiționat... 1250 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei



Publicat în categoria: Evenimente
DATA PUBLICĂRII: 30 Iunie 2008