Cum sa NU faci un eveniment auto: European Car Festival

Cum sa NU faci un eveniment auto: European Car Festival
  • 30 de lei biletul de intrare
  • HPI Racing este prezent la eveniment
  • 150 de masini anuntate, prezente doar jumatate
Distribuie pe Facebook

De cand noi nu mai facem evenimente auto cu 80.000 de vizitatori pe zi, cand reuseam sa adunam tot ce inseamna tuning, auto, piese si accesorii din Romania, mereu am vrut sa promovam evenimentele altora, fara niciun cost. Si acum am fi vrut sa spunem ca laudam un eveniment ce are loc in acest week-end, insa dupa ce am fost acolo, ne-am dat seama cum NU trebuie sa faci un eveniment.

Acum doua zile am aflat de eveniment de pe Facebook. Si daca organizatorul ne-ar fi contactat l-am fi promovat cu mare drag. Si poate am fi dat si niste sfaturi despre organizare sau, macar, despre bun simt si cum sa-l respecti pe cel de pe urma caruia vrei sa faci bani. Dar dupa ce am fost in prima zi de European Car Festival la Romexpo, mai bine ca nu am avut de-a face cu acest pseudo-eveniment jenant.

Deschiderea s-a anuntat la ora 10. Noi, alaturi de inca vreo 30 de spectatori am asteptat o jumatate de ora pana s-au dumirit cei 50 de oameni de la organizare ce sa faca, se invarteau in jurul intrarii precum pisica in jurul conservei, era clar ca habar nu au ce sa faca, bilete, teste Covid, verificare. Nu e problema, am intrat la 10:30, ca asa fac evenimentele care se respecta, ii lasa pe fraierii platitori de bilet sa astepte.

European Car Festival

Cand sa intram in pavilionul central de la Romexpo, un paznic ne zice ca nu avem voie inauntru cu bratara verde, adica bilet de o zi in valoare de 30 de lei, asa a primit ordine. Pai atunci de ce am venit, sa ma uit afara la niste garduri si galeti unde se vor invarti niste pisici obosite la ora 12? In final, s-a lamurit treaba: avem voie, dar organizatorii nu s-au inteles prea bine, pana la urma ai voie sa intri dupa ce ai platit bilet la eveniment...

Ne uitam la masini, apropo, foarte frumoase, curate, facute cu bun simt. Nu sunt foarte multe, dar sunt cum trebuie, peste asteptarile noastre. Sunt si cateva supercar-uri, cateva masini de rally, dar majoritatea respecta acelasi meniu: suspensie hidraulica, culcate pe asfalt, jante spectaculoase. Pana aici, totul bine si frumos. Inclusiv doua domnisoare frumoase care ne aduc aminte de vremurile demult apuse, in care lumea venea sa vada piele si sfarcuri, mai mult decat jante si eleroane :)

European Car Festival

In interior, mocheta pavilionului central arata ca dupa inundatii, numai pete mucegaite, dezastru, nu a mai fost schimbata de prin '86. Asta e, baietii harnici cu masini frumoase au venit cu propriile presuri, covoare, oglinzi, ca sa scoata in evidenta masinile personale. Cateva standuri cu folie de geamuri, accesorii pentru ingrijirea masinii, piese auto si standul celor de la HPI cu automodele. Aici a fost amenajata si o pista de drift, numai buna sa se distreze copii si pasionati de modelism deopotriva. Standul HPI chiar merita vizitat, la fel si cel al Magazinului Colectionarului!

European Car FestivalEuropean Car Festival

Nu trec 20 de minute de cand am intrat si, deodata, un flacau urla din toate incheieturile TOATA LUMEA AFARA!!!! AFARA, BAAAAA!!!! O fi luat ceva foc, trebuie sa evacuam locatia, trebuie sa ne salvam viata! Dar nu, domnia sa, mare organizator fiind, s-a gandit sa evacueze lumea, vizitatorii platitori de bilete, parinti cu copii care au venit sa admire masinile, dintr-un motiv penibil: trebuie sa facem o coregrafie! Pai stai asa, eu am platit bilet si tu ma dai afara dupa 20 de minute ca sa faci tu o filmare? Cum vine asta? Evident, cativa parinti s-au revoltat, au comentat, dar organizatorul care aparent nu stia sa vorbeasca frumos sau elegant o tinea cu a lui, sa iasa toata lumea... Pesemne dumnealui avea impresia ca urla si vorbeste cu satenii din catunul de origine, ca e la el acasa, ca asa se comporta un organizator cu cei care ii platesc bilete.

Lumea a iesit afara, mai mult de rusinea lui penibila. Si dupa 10 minute s-a efectuat marea corecrafie: sa se filmeze cum intra valuri si valuri de vizitatori disperati sa intre la marele eveniment! Si dupa ce au navalit cei aproape 15 oameni dati afara, filmati de vreo 10 "Santosi" wannabe cu aparate si tricou de Staff, mandrie mare, gata lucrarea... Oare cat a contat si cat a costat aceasta mizerie romaneasca? Cum sa dai afara oamenii pentru a face aceasta balarie de 2 lei? Nu ai fost capabil sa o faci la deschidere, asta e, o faci maine cand se deschid portile, dar nu dai afara lumea ca pe niste oi...

European Car Festival

Trecem si peste. Iesim afara unde va avea loc driftul. De fapt, va fi demo drift, nu chiar drift... Masinile se vor invarti in jurul unor galeti. Iar singura protectie care se afla intre masinile puternice si spectatori... un gard pe care il sufla vantul. Adica siguranta 0, zero, nada, ioc, canci. Sa speram ca nu participa si soferi cu permis de la Arges, ca atunci e jale... Noroc cu speranta, ca ea le mai ramane.

In concluzie, daca vrei sa vezi cateva masini interesante, uita-te la pozele de pe net. Daca vrei sa te duci undeva unde organizatorul isi bate joc de tine, fugi neaparat la European Car Festival! Sa dai 30 de lei si sa fi dat afara cand i se scoala feciorului organizator cu impresii de manager sa faca un filmulet fake ca sa arate ce succes are festivalul european al masinii, cand intra valuri colosale de spectatori. Jenanta organizarea, frumoase masinile. Masca de protectie, las-o acasa, ca nu poarta nimeni, toti sunt zmei in spatiu inchis interior. Singura care poarta masca e desfasurarea in sine, masca de eveniment.

European Car FestivalEuropean Car Festival

European Car Festival

European Car Festival

European Car Festival

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (15) Poze European Car Festival
mai multe