Anvelopele Pirelli, rezistente la Monza

Trimite unui prieten
Echipa McLaren a obtinut a treia dubla din acest sezon in calificari. Cu timpul de 1m:24,010 secunde, Lewis Hamilton va pleca din pole position, iar Jenson Button, colegul sau de echipa, va pleca de pe pozitia a doua. La Monza, echipa McLaren a egalat recordul, 61 de duble in calificari, detinut de echipa Williams. Ambii piloti au folosit pneurile P Zero Alb, de compozitie medium, care au fost nominalizate impreuna cu pneurile P Zero Argintiu (hard) pentru acest weekend pe cel mai rapid circuit din calendarul competitional.
Si sambata conditiile meteo au fost bune, soare si cald, iar temperatura asfaltului a ajuns la 43 grade Celsius. Majoritatea pilotilor au inceput prima sesiune a calificarilor cu pneurile de compozitie hard, singura exceptie fiind pilotii echipelor Marussia si HRT care au folosit pneurile de compozitie medium. Unii piloti au ramas pe circuit mai multe tururi decat de obicei pentru a obtine maximum de performanta din pneurile de compozitie hard.
Dintre pilotii de top, Jerome D'Ambrosio, inlocuitorul lui Grosjean la Lotus, a fost primul care a trecut pe pneurile mai moi in Q1. Cel mai rapid a fost insa Fernando Alonso de la Ferrari care a folosit pneurile de compozitie hard. D'Ambrosio a fost singurul pilot care a inceput sesiunea a doua a calificarilor cu aceasta compozitie, in timp ce restul de 16 piloti au iesit cu pneurile P Zero Alb (medium). Alonso a fost din nou cel mai rapid si cu pneurile mai moi nominalizate pentru cursa de la Monza.
Pilotii de la Ferrari au iesit primii pe circuit in Q3, ultima parte a calificarilor, dar cel mai rapid a fost Lewis Hamilton care va pleca pentru a 23-a oara in cariera de pe cea mai buna pozitie a grilei de start. Paul di Resta, pilotul echipei Force India, a terminat calificarile pe patru, cel mai bun rezultat din cariera, dar va pleca in cursa doar de pe pozitia a noua in urma unei penalizari cu cinci locuri pe grila.
Ultima sesiune de antrenamente libere, programata sambata dimineata, a confirmat ca in acest weekend va fi o cursa extrem de disputata. Lewis Hamilton a fost cel mai rapid, fiind urmat de Fernando Alonso, ambii stabilind cei mai buni timpi cu pneurile de compozitie medie. Diferenta dintre cei doi a fost de doar o miime de secunda.
"Si astazi am vazut cat de performante si rezistente sunt pneurile noastre intr-un mediu atat de competitiv. Degradarea pneurilor este mica, iar uzura, in special a pneului dreapta fata, este in limita normala aici la Monza tinand cont de solicitarile la care este supus in virajul Parabolica. Am redus dimensiunea benzilor de rulare pentru cursele din Belgia si Italia, ceea ce diminueaza acumularea de caldura si reduce astfel riscul aparitiei fenomenului de blistering, dar pneurile au nevoie de ceva mai mult timp pentru a ajunge la temperatura optima. Diferenta intre cele doua compozitii este de doar aproximativ 0,3 secunde, ceea ce inseamna ca vom vedea strategii diferite in cursa de duminica, cea mai probabil fiind una cu doua opriri la boxe, dar este posibil si ca unele echipe sa aleaga o strategie cu o singura oprire. Tactica si strategia de curse sunt elemente importante la fiecare cursa din Formula 1 si cu siguranta acest lucru este valabil si aici in Italia. Ca de obicei, atmosfera la Monza este incredibila, iar fanii sunt foarte entuziasti. Pentru noi este un privilegiu sa putem spune ca aceasta este cursa noastra de casa", a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.
Pneurile folosite de pilotii din top 10 in calificari:
Hamilton - 1:24.010s Medium
Button - 1:24.133s Medium
Massa - 1:24.247s Medium
Di Resta - 1:24.304s Medium
Schumacher - 1:24.540s Medium
Vettel - 1:24.802s Medium
Rosberg - 1:24.833s Medium
Raikkonen - 1:24.855s Medium
Kobayashi - 1:25.109s Medium
Alonso - 1:25.678s Medium
Si sambata conditiile meteo au fost bune, soare si cald, iar temperatura asfaltului a ajuns la 43 grade Celsius. Majoritatea pilotilor au inceput prima sesiune a calificarilor cu pneurile de compozitie hard, singura exceptie fiind pilotii echipelor Marussia si HRT care au folosit pneurile de compozitie medium. Unii piloti au ramas pe circuit mai multe tururi decat de obicei pentru a obtine maximum de performanta din pneurile de compozitie hard.
Dintre pilotii de top, Jerome D'Ambrosio, inlocuitorul lui Grosjean la Lotus, a fost primul care a trecut pe pneurile mai moi in Q1. Cel mai rapid a fost insa Fernando Alonso de la Ferrari care a folosit pneurile de compozitie hard. D'Ambrosio a fost singurul pilot care a inceput sesiunea a doua a calificarilor cu aceasta compozitie, in timp ce restul de 16 piloti au iesit cu pneurile P Zero Alb (medium). Alonso a fost din nou cel mai rapid si cu pneurile mai moi nominalizate pentru cursa de la Monza.
Pilotii de la Ferrari au iesit primii pe circuit in Q3, ultima parte a calificarilor, dar cel mai rapid a fost Lewis Hamilton care va pleca pentru a 23-a oara in cariera de pe cea mai buna pozitie a grilei de start. Paul di Resta, pilotul echipei Force India, a terminat calificarile pe patru, cel mai bun rezultat din cariera, dar va pleca in cursa doar de pe pozitia a noua in urma unei penalizari cu cinci locuri pe grila.
Ultima sesiune de antrenamente libere, programata sambata dimineata, a confirmat ca in acest weekend va fi o cursa extrem de disputata. Lewis Hamilton a fost cel mai rapid, fiind urmat de Fernando Alonso, ambii stabilind cei mai buni timpi cu pneurile de compozitie medie. Diferenta dintre cei doi a fost de doar o miime de secunda.
"Si astazi am vazut cat de performante si rezistente sunt pneurile noastre intr-un mediu atat de competitiv. Degradarea pneurilor este mica, iar uzura, in special a pneului dreapta fata, este in limita normala aici la Monza tinand cont de solicitarile la care este supus in virajul Parabolica. Am redus dimensiunea benzilor de rulare pentru cursele din Belgia si Italia, ceea ce diminueaza acumularea de caldura si reduce astfel riscul aparitiei fenomenului de blistering, dar pneurile au nevoie de ceva mai mult timp pentru a ajunge la temperatura optima. Diferenta intre cele doua compozitii este de doar aproximativ 0,3 secunde, ceea ce inseamna ca vom vedea strategii diferite in cursa de duminica, cea mai probabil fiind una cu doua opriri la boxe, dar este posibil si ca unele echipe sa aleaga o strategie cu o singura oprire. Tactica si strategia de curse sunt elemente importante la fiecare cursa din Formula 1 si cu siguranta acest lucru este valabil si aici in Italia. Ca de obicei, atmosfera la Monza este incredibila, iar fanii sunt foarte entuziasti. Pentru noi este un privilegiu sa putem spune ca aceasta este cursa noastra de casa", a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.
Pneurile folosite de pilotii din top 10 in calificari:
Hamilton - 1:24.010s Medium
Button - 1:24.133s Medium
Massa - 1:24.247s Medium
Di Resta - 1:24.304s Medium
Schumacher - 1:24.540s Medium
Vettel - 1:24.802s Medium
Rosberg - 1:24.833s Medium
Raikkonen - 1:24.855s Medium
Kobayashi - 1:25.109s Medium
Alonso - 1:25.678s Medium
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
Panou comanda aer conditionat ac clima climatronic skoda... 199.99 Lei
-
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
-
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
-
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
-
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
-
Jante de aliaj 5x112 pe 18 originale audi q3 f3 din2019 /... 1000 €
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
-
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
-
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
-
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
-
Calculator motor / ecu volkswagen polo 9n 1.4 bby 2002 - 2009... 249.99 Lei
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
-
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei
-
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei
Dezmembrez skoda superb 2 (3t) 2008 - 2015 1.4 tsi caxc( cp:...
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei



Publicat în categoria: Formula 1
DATA PUBLICĂRII: 10 Septembrie 2012