Noile modificari pentru sezonul 2012 in Formula 1

Trimite unui prieten
Tuturor ne place sa credem ca va fi asa. Inainte de startul sezonului de F1 vrem sa credem ca mult promisele dispute roata la roata dintre Red Bull, McLaren si Ferrari chiar vor avea loc. Cu Mercedes pe post de outsider. O lupta spectaculoasa ne va "tine in priza" si ne va da rabdare pentru a trece cu vederea toate "fanteziile" ilustrilor nostri comentatori.
Red Bull a ajuns in Australia cu autoritatea celui care a dominat ultimii ani. Testele din presezon au dovedit suprematia monoposturilor pregatite de Adrian Newey, chiar daca, dupa Barcelona, McLaren a aratat ca nu este departe. La Mercedes este o atmosfera calma, rezervata, cu un Ross Brawn care spune ca echipa nu trebuie sa se gandeasca la victorii deocamdata. In schimb, la Ferrari asistam la o "opereta" in stil peninsular. Dupa ultimele teste au aparut prognoze pesimiste si s-a auzit chiar vocea lui Montezemolo in urma cu cateva zile, care indemna la munca*Echipa italiana joaca ori o farsa, ori chiar este in dificultate. In caz de performante modeste, locul scuderiei in "careul de asi" poate fi luat de Lotus, care a reusit sa capteze atentia tuturor prin readucerea lui Kimi Raikkonen in F1 din WRC.
In plutonul de mijloc, Sauber si Force India par a fi mai bine plasate, cu conditia ca echipa elvetiana sa-si gaseasca sponsorii necesari "linistii" pentru intregul sezon. Williams spera sa depaseasca rezultatele de anul trecut, iar Caterham va folosi in premiera KERS. Toro Rosso joaca aici rolul de outsider, cu cei doi piloti tineri folositi. Cat despre HRT si Marrusia (ex-Virgin) nu putem spune nimic, pentru ca nu au efectuat nici unul dintre testele din presezon. Dar mai mult ca sigur ca nu-si vor putea depasi conditia din sezonul trecut.
Modificari pentru 2012
Grand Prix - sosirea unei curse va avea loc numai tarziu de patru ore de la start, indiferent de durata si numarul de intreruperi. In felul acesta, nu vom mai asista la curse care sa dureze 4 ore si 4 minute, cum s-a intamplat in Canada 2011
Safety Car - in timpul unei perioade de neutralizare, concurentii la un tur sau mai multe in spatele liderului vor putea depasi safety car-ul pentru a-si lua locul in coada plutonului. Regula a fost introdusa in 2007 si scoasa in 2009 si are scopul de a nu incurca liderii cursei la restart cu "sicane mobile".
Pneuri - echipele vor beneficia de vineri dimineata de toate pneurile care le sunt alocate pentru aceea cursa, urmind sa le foloseasca dupa voia lor. Pentru 2012 Pirelli isi propune sa reduca diferenta de 1,2 - 1,8 secunde pe tur dintre pneurile supersoft si soft, la 0,6 - 0,8 secunde, pentru a permite astfel echipelor o mai mare libertate in strategia opririlor la standuri.
Aerodinamica fata - "nasul masinilor" a fost coborat la 55,0 cm fata de 62,5 cm anul trecut, pentru a evita riscul de perforare la un impact lateral.
Esapamente - FIA a interzis folosirea gazelor din esapament ca si factor de performanta, prin proiectarea lor in difuzorul spate, lucru ce a determinat atat de multe controverse in 2011. Acum gazele trebuie sa fie localizate intr-un volum precis, situat la inaltime de dispozitivele aerodinamice ale monoplaceului.
Fundul plat - "plancherul" masinii trebuie sa fie plat cu o toleranta de +/- 3 mm, fara de +/- 5mm cat a fost permis in 2011, cind unele echipe au desenat curburi in limitele admise.
Pistoale pneumatice - dupa ce echipele au inteles ca folosirea heliului in loc de aer comprimat face pistoalele folosite la schimbarea pneurilor mai rapide, FIA a interzis folosirea acestui gaz.
Protectia cockpitului - panourile laterale au fost ridicate pana la 55,0 cm
Schimbarea traiectoriei - dupa problemele din 2011, FIA a modificat paragrafele din regulamentul sportiv. Noile texte suna asa: "Este permisa o singura schimbare de traiectorie. Fiecare pilot care revine pe traiectoria de cursa, dupa ce si-a aparat pozitia in afara traiectoriei, trebuie sa pastreze spatiu o latime de masina intre masina sa si capatul pistei, la apropierea de viraj".
Respectarea limitelor circuitului - un pilot nu va putea scurtcircuita o sicana sau sa foloseasca o scurtatura pentru a castiga timp intr-un tur de recunoastere sau de revenire in standuri.
Red Bull a ajuns in Australia cu autoritatea celui care a dominat ultimii ani. Testele din presezon au dovedit suprematia monoposturilor pregatite de Adrian Newey, chiar daca, dupa Barcelona, McLaren a aratat ca nu este departe. La Mercedes este o atmosfera calma, rezervata, cu un Ross Brawn care spune ca echipa nu trebuie sa se gandeasca la victorii deocamdata. In schimb, la Ferrari asistam la o "opereta" in stil peninsular. Dupa ultimele teste au aparut prognoze pesimiste si s-a auzit chiar vocea lui Montezemolo in urma cu cateva zile, care indemna la munca*Echipa italiana joaca ori o farsa, ori chiar este in dificultate. In caz de performante modeste, locul scuderiei in "careul de asi" poate fi luat de Lotus, care a reusit sa capteze atentia tuturor prin readucerea lui Kimi Raikkonen in F1 din WRC.
In plutonul de mijloc, Sauber si Force India par a fi mai bine plasate, cu conditia ca echipa elvetiana sa-si gaseasca sponsorii necesari "linistii" pentru intregul sezon. Williams spera sa depaseasca rezultatele de anul trecut, iar Caterham va folosi in premiera KERS. Toro Rosso joaca aici rolul de outsider, cu cei doi piloti tineri folositi. Cat despre HRT si Marrusia (ex-Virgin) nu putem spune nimic, pentru ca nu au efectuat nici unul dintre testele din presezon. Dar mai mult ca sigur ca nu-si vor putea depasi conditia din sezonul trecut.
Modificari pentru 2012
Grand Prix - sosirea unei curse va avea loc numai tarziu de patru ore de la start, indiferent de durata si numarul de intreruperi. In felul acesta, nu vom mai asista la curse care sa dureze 4 ore si 4 minute, cum s-a intamplat in Canada 2011
Safety Car - in timpul unei perioade de neutralizare, concurentii la un tur sau mai multe in spatele liderului vor putea depasi safety car-ul pentru a-si lua locul in coada plutonului. Regula a fost introdusa in 2007 si scoasa in 2009 si are scopul de a nu incurca liderii cursei la restart cu "sicane mobile".
Pneuri - echipele vor beneficia de vineri dimineata de toate pneurile care le sunt alocate pentru aceea cursa, urmind sa le foloseasca dupa voia lor. Pentru 2012 Pirelli isi propune sa reduca diferenta de 1,2 - 1,8 secunde pe tur dintre pneurile supersoft si soft, la 0,6 - 0,8 secunde, pentru a permite astfel echipelor o mai mare libertate in strategia opririlor la standuri.
Aerodinamica fata - "nasul masinilor" a fost coborat la 55,0 cm fata de 62,5 cm anul trecut, pentru a evita riscul de perforare la un impact lateral.
Esapamente - FIA a interzis folosirea gazelor din esapament ca si factor de performanta, prin proiectarea lor in difuzorul spate, lucru ce a determinat atat de multe controverse in 2011. Acum gazele trebuie sa fie localizate intr-un volum precis, situat la inaltime de dispozitivele aerodinamice ale monoplaceului.
Fundul plat - "plancherul" masinii trebuie sa fie plat cu o toleranta de +/- 3 mm, fara de +/- 5mm cat a fost permis in 2011, cind unele echipe au desenat curburi in limitele admise.
Pistoale pneumatice - dupa ce echipele au inteles ca folosirea heliului in loc de aer comprimat face pistoalele folosite la schimbarea pneurilor mai rapide, FIA a interzis folosirea acestui gaz.
Protectia cockpitului - panourile laterale au fost ridicate pana la 55,0 cm
Schimbarea traiectoriei - dupa problemele din 2011, FIA a modificat paragrafele din regulamentul sportiv. Noile texte suna asa: "Este permisa o singura schimbare de traiectorie. Fiecare pilot care revine pe traiectoria de cursa, dupa ce si-a aparat pozitia in afara traiectoriei, trebuie sa pastreze spatiu o latime de masina intre masina sa si capatul pistei, la apropierea de viraj".
Respectarea limitelor circuitului - un pilot nu va putea scurtcircuita o sicana sau sa foloseasca o scurtatura pentru a castiga timp intr-un tur de recunoastere sau de revenire in standuri.
Teste - FIA a permis in acest an reintroducerea testelor in cursul sezonului. Urmatoarea sesiune va avea loc intre 1 - 4 mai la Mugello.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (2)
-
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
-
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
Toyota rav-4 diesel 4x4 navigatie piele keyless pilot ~... 4300 €
-
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
A6510704987 28342997 delphi injector mercedes /jeep compass... 100 €
-
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
-
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3300 €
-
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3300 €
Vw golf 1,4 tsi 2015 8450 €
0445110351 55219886 0986435204 injector fiat ford lancia opel... 500 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
0445110021 7700111014 bosch injector opel movano vivaro/... 200 Lei
-
Radio cd oem opel vectra c corsa siemens cdr2005 250 Lei
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
35242180g 823024-5001s 823024-5005s 35242180f turbo grand... 2000 Lei
-
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
-
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
0445124014 504388750 0986435655 bosch injector new holland t9... 2000 Lei
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
-
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
0445110165 55191957 93178684 5821089 bosch injector opel... 200 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
-
042200-0423 88370-47030 denso compresor de aer condiționat... 1250 Lei
12709880235 5801964543 5801630965 borgwarner turbosuflanta... 3500 Lei
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei



Publicat în categoria: Formula 1
DATA PUBLICĂRII: 16 Martie 2012