Cum sa scapam de aglomeratia din Bucuresti in 5 minute: 10 sfaturi utile

Cum sa scapam de aglomeratia din Bucuresti in 5 minute: 10 sfaturi utile
D-na primar al capitalei a promis si a facut! A promis revolutie in materie de trafic si acum se circula foarte usor, lejer, niciun blocaj. A promis centru de control trafic, avem, functioneaza, niciun ambuteiaj. Dar, totusi, prin absurd, daca am avea aglomeratie in Bucuresti, ce e de facut?
Distribuie pe Facebook

Cumparam salteaua Dormeo

In cazul absolut imaginar, de domeniul fantasticului, in care printr-o minune s-ar face aglomeratie in Bucuresti, soferii romani trebuie sa-si cumpere salteaua Dormeo. Nu pentru acasa, ci pentru la birou. Numai asa vor putea evita aglomeratia, dormind la birou, spalandu-se la subsoara cu apa de la dozatorul La Fantana. Doar asa nu vor fi concediati din cauza intarzierilor cauzate de o eventuala si aproape imposibila aglomeratie.

Inlocuim scoala copiilor cu RTV si Antena 3

Pentru soferii care au copii, solutia este una singura: sa nu mai lase copiii la scoala, ci sa-i educe la domiciliu. Asa, in caz ca ar fi aglomeratie in Bucuresti, nu spunem ca este, ci daca ar fi, nu ar mai fi nevoie sa faca un drum la gradinita sau scoala, fluidizand traficul. In schimb, la fel de educativa si eficienta este scoala prin televiziune. Recomandam posturile de stiri romanesti unde se arata de dimineata pana seara documentare cu maimute, magarusi si urangutani.

Renuntam la sex

Pentru soferii care inca nu au copii, solutia este alta: adio sex! Pentru ca daca ar face dragoste, ar exista un risc mic de inmultire a populatiei. Asta inseamna drumuri la doctor, la maternitate, la gradinita, la scoala, lucruri absolut inadmisibile intr-un oras sugrumat de aglomeratie. Deci ne legam trompele, facem "gioco di mano", intram pe usa din dos, orice, dar sa nu cumva sa mai aducem vreun nou cetatean care sa contribuie la aglomeratie. Evident, asta daca ar fi cazul Bucurestiului, dar nu este, ca se circula foarte bine.

Luam lectii de agricultura

Intr-o capitala mare, cum ar fi, de exemplu, Bucurestiul, multi oameni vin sa lucreze de la periferie sau din localitati apropiate. Si asa se pot bloca principale artere de intrare si iesire in oras. Evident, nu vorbim de Bucuresti, ca aici tot ce a promis d-na Primar s-a efectuat si se circula extraordinar, ci vorbim la modul fictiv. Sa zicem, printr-o minune, ca sosele precum DN1, Giurgiului, Pantelimon, Chitila, Colentina, Berceni, Sos. Alexandriei si altele s-ar aglomera spre centru dimineata si spre periferie seara. Sa zicem doar! Nu mai bine toti acei aproape 40.000 de oameni care fac naveta zilnic ar ramane la ei acasa, ar renunta la serviciu si s-ar apuca de agricultura la ei in curte?

FireaFoto: OKMAGAZINE.RO

Cumparam o lopata

Metroul Bucurestiului are cam acelasi numar de statii ca in 1989. Toti primarii capitalei au promis ca fac, dar numai d-na Firea a finalizat toata infrastructura de metrou in Bucuresti, cu statii in fiecare cartier. Dar sa zicem ca alte orase nu sunt asa norocoase si ca ar avea santiere de metrou prin Dr. Taberei de vreo 10 ani. Pai ca sa evitam aglomeratia in asemenea situatii, ne cumparam lopeti si terminam noi statiile si tunelurile de metrou, mult mai repede ca autoritatile.

Sa mancam mai des la Mc

Daca ar fi aglomeratie in Bucuresti, ceea ce nu este, ar trebui sa mancam mai des la Mc. Din doua motive: s-ar folosi mai mult ulei si l-am putea cumpara ca sa-l folosim la motoarele diesel in loc de motorina. Si asa un oras aglomerat, nu cum e Bucurestiul, Doamne-Fereste, ar avea trafic care mai mult sta decat merge si masinile ar consuma in prostie. Ulei ars in loc de motorina e binevenit. In al doilea rand, mancand foarte des la Mc, durata de viata ni s-ar scurta, am da coltul mai repede si traficul s-ar fluidiza.

Genuflexiuni in fiecare dimineata intr-un picior

Sa spunem ca in Bucuresti, in prag de iarna, ar fi aglomeratie in trafic. Sa spunem! Doar fabulam, ca nu are cum sa fie aglomeratie daca d-na Firea a promis ca face revolutie, nu? Aglomeratie ar insemna apasari de mii de ori ale ambreiajului cu piciorul stang, care, in timp, ar duce la artroza si la dureri musculare. Ca sa evitam asa ceva, daca ar fi aglomeratie, ar fi bine sa facem flotari in fiecare dimineata, dar si genuflexiuni mai mult pe piciorul stang, sa-l tinem antrenat.

Cocktail din cafea, Monster si Red Bull

Ca sa evitam o eventuala aglomeratie din Bucuresti trebuie sa dormim ceva mai putin noaptea. Respectiv... vreo 3 ore. Plecam in fiecare zi de acasa la ora 6:00, chiar daca programul la munca incepe de la 9:00. Iar seara, in loc sa plecam la 18:00, mai stam putin la treaba si o intindem pe la 21:30. Acasa mai facem una-alta si avem nevoie de numai 3 ore de somn. Iar acest lucru se poate face doar cu un cocktail dupa urmatoarea reteta: 1 parte cafea, 2 parti Monster, 5 parti Red Bull. De doua ori pe zi.

Cine are nevoie de doi rinichi?

Tu ce ai face daca ai trai intr-o capitala europeana sugrumata de trafic, unde faci chiar si 3 ore de acasa pana la birou? Noi suntem bucuresteni, suntem norocosi, la noi nu e cazul, dar sa zicem ca asa ar fi. O solutie buna ar fi sa cautam un client pentru un rinichi de-al nostru. Se dau scump, nu gluma! Operatia e din partea casei si un rinichi se descurca bine chiar si cu multa bere aruncata pe gat. Deci, de ce avem nevoie de doi? Cu banii de pe un rinichi putem sa stam frumos acasa cativa ani, evitand astfel traficul si aglomeratia.

Cumparati-va o duba!

Daca ai fi nevoit sa stai zilnic cate doua ore in trafic, probabil te-ai gandi la diverse solutii sau ai lua-o razna. Niste soferi din tari mult mai ghinioniste, care nu au un primar demn si onest care face tot ce a promis precum bucurestenii, au gasit o varianta buna de evitare a traficului. Si-au vandut casa si au cumparat o duba. O tin parcata la birou, pun ceasul sa sune dimineata, urca la birou, iar seara coboara din cladire si se duc la culcare. Nu tu carburant consumat aiurea, nu tu timp pierdut in trafic. Din fericire, noi suntem locuitori ai acestei marete metropole numita Bucuresti, condusa de lideri cinstiti care actioneaza in favoarea cetateanului si a soferului!

Distribuie pe Facebook
mai multe