Ferdinand GT3 RS - Porsche de criza?

Construit printr-o metoda ultrarevolutionara furata de la NASA - care, la randul lor au downloadat-o de pe un torrent extraterestru, Ferdinand GT3 RS cantareste doar 99.6 kg. Iar asta se datoreaza in special sasiului monococ realizat din betigase de urechi folosite si chibrituri arse, peste care este asezata caroseria ultrausoara din cartoane de ciorapi si oua de la Avicola.
Performantele raman inca un mister, insa eleronul urias il recomanda pe Ferdy GT3 RS drept un adevarat racer! In plus, era nevoie de ceva sa tina supercarul la sol atunci cand coboara vreo panta si vantul bate din spate! Mai mult de atat, prizele imense din spoilerul fata asigura racirea optima a picioarelor (pentru a nu polua interiorul atunci cand se supraincalzesc), iar jantele realizate din carbon contrasteaza folia aurita folosita si de NASA la navetele spatiale.
Sub capota se ascunde un... De fapt, sub capota nu se ascunde nimic. Motorul a disparut, fara sa fi existat macar vreodata. Un om putere (doi, din cand in cand) este maximul de care se bucura Ferdinand GT3 RS, fiind asftel cel mai "verde" Porsche din istorie. In sfarsit, un supercar cu emisii zero, iar ecologistii pot rasufla usurati. Chiar daca vor polua planeta cu respiratia lor dubioasa.
Interiorul a scapat de toate dotarile inutile, scaunele reglabile si volanele sport in doua spite fiind singurele elemente ramase. Nici roll cage-ul nu a mai fost angajat in misiune, iar supercarul de carton se pregateste sa-si zborul la primul vant mai puternic.
La final, investitia totala se ridica la pretul unei jante de 911 GT3 RS autentic. Doar vorbim de un Porsche de criza, nu-i asa? Si daca te-ai intrebat cum s-ar descurca supercarul pe circuit, raspunsul se afla in filmul de mai jos. Enjoy!


