Record national absolut: un BMW 316i a reusit sa atinga 102 km/h!

Record national absolut: un BMW 316i a reusit sa atinga 102 km/h!
  • Automobilul era inmatriculat in Mehedinti
  • Soferul a declarat ca masina poate atinge si 104 km/h la vale
  • Proprietarul masinii nu a primit niciodata amenda de viteza
Distribuie pe Facebook

Politistii de la Rutiera de pe Autostrada A1 au surprins cu aparatul radar un BMW model 316i fabricatie 1999 circuland cu o viteza de 102 km/h. Chiar daca acesta nu a depasit viteza maxima regulamentara pe acest sector de drum, soferul a fost tras pe dreapta de politie.

Toata lume stie de BMW-ul E46 produs in anii '90-2000 numit 316i. Este cea mai "mica" denumire pentru un BMW al acestei generatii, de atunci si pana acum. In trecut, a existat un singur model mai slab, numit 315, insa acesta a avut viata scurta, avand o viteza maxima de 57 km/h, fiind inlocuit de 316. Si, asa cum spune si denumirea, primele modele aveau motoare de 1.6 litri cu 4 pistoane, insa generatie E46 se bucura de un motor pe benzina de 1.9 litri si o putere de 105 cp. Conform producatorului, in manualul masinii scrie ca viteza de top a acesteia este de maximum 86 km/h cu masina goala, doar cu soferul la interior.

Se pare insa ca un sofer din Romania, Andrei Sandulescu din Mehedinti, a reusit sa uimeasca opinia publica cu un record national neomologat. Acesta a fost surprins de un echipaj de politie la kilometrul 58 pe autostrada Bucuresti-Pitesti, cand acesta circula cu 102 km/h. Agentii nu au ezitat si l-au tras pe dreapta pentru a-i cere socoteala soferului din orasul Turnu-Severin.

"Stiam ca soferul nu a incalcat limita regulamentara de viteza pe acest sector de drum, insa am crezut ca automobilul este unul modificat. Am fost surprinsi cand sub capota se ascundea acelasi motor de fabrica, cu 4 pistoane si numai 105 cp. Asadar am facut poze impreuna cu soferul pentru a le posta pe Facebook, atat pe pagina sectiei noastre, cat si la pozele de profil" a declarat agent-special Calcan Cristian.

In urma acestei intamplari, soferul Sandulescu ne-a declarat prin intermediul mailului, fiind contactat de noi, ca: "Am profitat de vantul din spate, dar si de faptul ca m-am certat cu prietena mea si ea a decis sa vina la Bucuresti cu trenul. Masina era practic goala si mergeam cu becul aprins de multa vreme la benzina, iar anvelopele mai au numai 1 milimetru carne. Asadar, cine doreste performanta, trebuie sa-si faca masina usoara!".

Cu privire la cele intamplate, am cerut si o parere oficiala din partea BMW. Am vrut sa aflam cum este posibil ca Romania sa intre din nou pe harta posesorilor de BMW din toata lumea cu un record ce merita laudat, realizat de o masina facuta sa mearga foarte incet: "BMW Romania vrea sa-l felicite pe dl. Andrei Sandulescu pentru performanta realizata si prin intermediul presei dorim sa-l chemam intr-o reprezentanta autorizata BMW pentru a-i face cadou o revizie completa. Speram sa aflam totusi prin intermediul unei diagnoze amanuntite cum a fost posibil acest lucru. Noi suntem convinsi totusi ca este vorba de un defect de fabricatie, pe care ne angajam sa-l reparam fara niciun cost", a declarat Alexutzu Seremet, Sef la Corporate Communication Manager BMW Group Romania.

Distribuie pe Facebook
mai multe