A fost candva cel mai ciudat vehicul de pe strazi. Modelul din 2014 are motor 0.8 TDI si camere pe post de oglinzi

A fost candva cel mai ciudat vehicul de pe strazi. Modelul din 2014 are motor 0.8 TDI si camere pe post de oglinzi
  • A fost candva cel mai ciudat vehicul de pe strazi
  • Modelul din 2014 are motor 0.8 TDI si camere pe post de oglinzi
Distribuie pe Facebook

Din meniu nu lipseste insa nici constructia ultra usoara din fibra de carbon, lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv portiere cu deschidere verticala.

Prezentat publicului larg in prima parte a anului 2013, vechiul Volkswagen XL1 stie, cu siguranta, cum sa impresioneze. Construit aproape integral din fibra de carbon, ineditul vehicul nu cantareste decat 795 de kilograme, conform detaliilor publicate anterior.

Extrem de impresionant si, totodata, interesant este si sistemul de propulsie. Care combina o unitate 0.8 TDI, in doi cilindri, de 48 CP, cu un motor electric de 27 CP si o baterie litiu-ion de 5.5 kWh.

Un sistem de tractiune spate si o transmisie automata cu sapte rapoarte, tip DSG, completeaza pachetul tehnic disponibil in cazul de fata. Printre reusitele vechiului Volkswagen XL1 se numara si un consum de carburant de numai 0.9 litri la 100 de kilometri.

Ineditul vehicul nu dezamageste nici daca vine cumva vorba despre aspectul vizual, portierele cu deschidere verticala deschizand lista atractiilor principale. Alaturi de camerele pe post de oglinzi.

Comercializat in doar 250 de unitati, fiecare oferita in schimbul unei sume de peste 100.000 de euro, vechiul Volkswagen XL1 se mai poate lauda si cu un set de capace aerodinamice pentru rotile aflate pe puntea spate. Plus o lungime de circa 3.888 de milimetri.

La interior, ineditul vehicul dispune de volan cu un design in doua spite si o parte inferioara, de un sistem de infotainment marca Garmin. Si spatiul necesar pentru a gazdui fix doua persoane.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 23 Iulie 2021