A testat, in sfarsit, noul Peugeot 3008. "Ar trebui sa-l treci pe lista scurta de cumparaturi"

A testat, in sfarsit, noul Peugeot 3008. "Ar trebui sa-l treci pe lista scurta de cumparaturi"
  • A testat, in sfarsit, noul Peugeot 3008
  • "Ar trebui sa-l treci pe lista scurta de cumparaturi"
Trimite unui prieten

Sub capota, propulsia este asigurata de o larga varietate de unitati pe benzina - unele insotite de tehnologia mild-hybrid, altele de un motor electric intr-un ansamblu plug-in hybrid, si pur electrice.

Introdus acum mai bine de jumatate de an, inca din ultima parte a lui 2023, noul 3008 stie, cu siguranta, cum sa impresioneze. Vandut si pe piata auto din Romania, la preturi incepand de la suma de 33.000 de euro, SUV-ul francezilor de la Peugeot se remarca in special prin design-ul spectaculos al caroseriei cu cinci portiere, insa nici cele doua display-uri color diferite, dintre care unul destinat instrumentelor de bord digitale, de la nivelul cabinei nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate.

Propulsia este asigurata - dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, de un numar important de motorizari pe benzina, unele acompaniate de tehnologia mild-hybrid, altele de un propulsor electric intr-un ansamblu plug-in hybrid, si complet electrice, versiunea de top oferind un total sinonim cu 230 de cai putere, suficient pentru ca varianta precizata si anterior sa rezolve, cu pedala de acceleratie apasata la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora intr-un intervalde 8.7 secunde, pe cand viteza de top nu depaseste pragul de 170 de kilometri pe ora, au mai anuntat oficialii companiei producatoare.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 8 Noiembrie 2024