BMW-ul cu cea mai urata grila din lume a primit un facelift major. Noul model se lauda cu o parte frontala restilizata complet. Cat costa

BMW-ul cu cea mai urata grila din lume a primit un facelift major. Noul model se lauda cu o parte frontala restilizata complet. Cat costa
Insotit de doua motoare electrice si o baterie litiu-ion de 94.8, 108.9 ori 109.1 kWh, potrivit comunicatului oficial de presa, respectivul meniu ofera, in varianta de top, un total de 659 CP. Sinonim cu un sprint de la 0 la 100 km/h, cu acceleratia la podea, in 3.8 secunde, pe cand viteza de top este limitata la 250 km/h. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior.
Trimite unui prieten

Gata cu asteptarea! BMW a publicat, in cursul zilei de marti, primele informatii si detalii oficiale cu privire la preturile de vanzare ale noului iX Facelift, produsul companiei bavareze intampinandu-si cumparatorii din Germania alaturi de o nota de plata de plata care porneste de la suma de 83.500 de euro.

BMW iX Facelift

BMW iX Facelift

BMW iX Facelift

In versiunea de baza, doua propulsoare electrice lucreaza impreuna cu un acumulator litiu-ion de 94.8 kilowati-ora pentru a livra rotilor un total sinonim cu 408 cai putere si 700 de Newton-Metri. Indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie blocata la podea, rezolvarea intr-un timp de 5.1 secunde, pe cand viteza de top nu va depasi pragul de 200 de kilometri pe ora, o autonomie de pana la 602 kilometri completand pachetul cu pricina.

Acelasi nou iX Facelift se mai lauda si cu o savoare ce combina doua motoare electrice cu o baterie litiu-ion de 108.9 kWh pentru un total de 544 CP si 765 Nm. Sinonim cu un sprint de la 0 la 100 km/h, cu acceleratia la podea, in 4.6 secunde, pe cand viteza de top este limitata la 200 km/h, autonomia urcand pana la 701 km.

Numarul de magie se incheie cu o configuratie de inalta performanta acompaniata de doua propulsoare electrice si acumulator litiu-ion de 109.1 de kilowati-ora pentru a livra rotilor un total sinonim cu 659 de cai putere. Suficient pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie blocata la podea, rezolvarea intr-un timp de 3.8 secunde, pe cand viteza de top nu va depasi pragul de 250 de kilometri pe ora, dupa cum mentionam, de altfel, si anterior.

BMW iX Facelift

BMW iX Facelift

BMW iX Facelift

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (90) Poze BMW iX Facelift