Cea mai noua masina de la Honda e diferita de tot ce ofera japonezii acum, pe piata. E asamblata pe aceeasi platforma cu noul Hummer si dispune de jante pe 21 de inch, scaune ventilate, boxe de inalta fidelitate. Cat costa

Cea mai noua masina de la Honda e diferita de tot ce ofera japonezii acum, pe piata. E asamblata pe aceeasi platforma cu noul Hummer si dispune de jante pe 21 de inch, scaune ventilate, boxe de inalta fidelitate. Cat costa
  • Cea mai noua masina de la Honda e diferita de tot ce ofera japonezii acum, pe piata
  • E asamblata pe aceeasi platforma cu noul Hummer si dispune de jante pe 21 de inch, scaune ventilate, boxe de inalta fidelitate
  • Cat costa
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un total de pana la 288 de cai putere si 451 de Newton-Metri. Conform unui comunicat pus, anterior, la dispozitia presei de specialitate.

Dezvelita intregii planete acum mai bine de 17 saptamani si jumatate, inca din prima parte a lunii lui octombrie, cea dintai generatie a electricei Honda Prologue a revenit - de curand, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: japonezii au oferit recent, chiar pe parcursul zilelor precedente, primele informatii si detalii oficiale cu privire la nota de plata a gamei construite - precum Buick Electra E5, Cadillac Lyriq, Chevrolet Blazer EV ori GMC Hummer EV, printre altele, pe arhitectura Ultium de la General Motors.

Honda Prologue

Programata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, incepand cu martie 2024 - de la aproximativ 47.400 de dolari, respectiva creatie isi va intampina cumparatorii in doua configuratii diferite, lista optiunilor disponibile debutand cu o versiune acompaniata de numai un singur motor. Caracterizata de un total sinonim cu doar 212 cai putere si 320 de Newton-Metri - potrivit fisei cu specificatii de ordin tehnic, varianta in cauza se lauda cu o autonomie de pana la 476 de kilometri.

Asamblata pe aceeasi platforma precum noul Hummer, cea mai noua masina de la Honda pluseaza - oarecum inutil de precizat, cu o aroma insotita de doua unitati de propulsie, cate una pentru fiecare punte, savoarea cu pricina beneficiind de 288 de cai putere si 451 de Newton-Metri. Dotata, la randul sau, cu un acumulator litiu-ion de 85 kWh, reteta mentionata anterior isi propune sa parcurga intre 439 si 452 de kilometri cu o singura incarcare - dupa cum au anuntat japonezii toamna trecuta, la momentul lansarii.

Lista atractiilor principale se incheie, mai mult ori mai putin surprinzator, cu o larga varietate de echipamente premium - precum scaunele actionate electric, cu functii de incalzire si ventilatie. Din peisaj nu lipsesc - ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi cu nimic, nici jantele cu un diametru de 21 de inch, confectionate din aliaj usor, difuzoarele semnate de specialistii de la Bose, display-ul central de 11.3 inch, tapiteria realizata din piele perforata, climatizarea automata, afisajul pe parbriz.

Honda Prologue

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (17) Poze Honda Prologue
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 5 Februarie 2024