Cea mai noua masina de la Honda e diferita de tot ce ofera japonezii acum, pe piata. E asamblata pe aceeasi platforma cu noul Hummer si dispune de jante pe 21 de inch, scaune ventilate, boxe de inalta fidelitate. Cum arata in realitate

Cea mai noua masina de la Honda e diferita de tot ce ofera japonezii acum, pe piata. E asamblata pe aceeasi platforma cu noul Hummer si dispune de jante pe 21 de inch, scaune ventilate, boxe de inalta fidelitate. Cum arata in realitate
  • Cea mai noua masina de la Honda e diferita de tot ce ofera japonezii acum, pe piata
  • E asamblata pe aceeasi platforma cu noul Hummer si dispune de jante pe 21 de inch, scaune ventilate, boxe de inalta fidelitate
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, cumparatorii vor avea la dispozitie un ansamblu cu unul ori doua motoare electrice. Versiunea de top venind cu 288 de cai putere si 451 de Newton-Metri pe ambele punti.

Prezentata intregii planete acum mai bine de trei saptamani si jumatate, inca din prima parte a lunii lui octombrie, cea mai noua masina de la Honda contine mai multe surprize chiar si decat un cofraj cu oua Kinder. Explicatia: asteptata sa-si faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, incepand din 2024, la preturi ce ar urma sa porneasca de la mai putin de 50.000 de dolari, respectiva creatie, pe nume Prologue, ia forma unui SUV cu o lungime de 4.876 de milimetri si un ampatament care masoara undeva in jurul a 3.093 de milimetri construit pe aceeasi arhitectura Ultium by General Motors precum Buick Electra E5, Cadillac Lyriq, Chevrolet Blazer EV sau GMC Hummer EV, daca mai trebuia cumva precizat.

Reteta caracteristica modelului mentionat si anterior cuprinde, conform asiaticilor, inclusiv un plafon panoramic actionat electric si jante cu diametrul de pana la 21 de inch. Din meniu nu lipsesc insa, ba dimpotriva, am putea spune, nici instrumentele de bord digitale si configurabile, lista elementelor demne de enumerat continuand - potrivit comunicatului oficial de presa, cu un display central de 11.3 inch, volan cu functie de incalzire, scaune fata ventilate, bancheta spate rabatabila, o instalatie de climatizare cu reglarea automata, pe doua zone, a temperaturii, un sistem audio de inalta fidelitate, cu 12 difuzoare semnate de specialistii Bose in dotare, opt airbag-uri, afisaj pe parbriz, statie pentru incarcarea wireless a telefonului mobil.

In ceea ce priveste gama de motorizari, masina cunoscuta sub denumirea Prologue va fi disponibila, spre comercializare, in doua variante diferite, prima dintre acestea mizand pe o unitate cu specificatii, la momentul actual, complet necunoscute. Daca vine vorba, in schimb, despre configuratia de top, clientii vor fi intampinati de doua motoare, cate unul pentru fiecare punte, pentru un total de aproximativ 288 de cai putere si 451 de Newton-Metri. Performantele in linie dreapta reprezinta, la randul lor, un mister de proportii, compania producatoare limitandu-se initial la a dezvalui ca ambele optiuni vor fi alimentate de un acumulator litiu-ion de 85 kWh, astfel ca autonomia totala ar trebui sa depaseasca pragul de 480 de kilometri.

Oferita in trei niveluri diferite de echipare, EX, Touring si Elite, dupa cum reiese din detaliile acordate publicitatii, respectiva creatie va putea fi incarcata cu pana la 155 kW, astfel ca zece minute petrecute la o astfel de statie se vor traduce prin energia necesara parcurgerii unei distante de circa 104 kilometri, important de adaugat.

Honda Prologue

Honda Prologue

Honda Prologue

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (17) Poze Honda Prologue
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 2 Noiembrie 2023