Cea mai noua masina de la Hyundai e diferita de tot ce ofera sud-coreenii acum, pe piata. Cum arata in realitate

Cea mai noua masina de la Hyundai e diferita de tot ce ofera sud-coreenii acum, pe piata. Cum arata in realitate
  • Cea mai noua masina de la Hyundai e diferita de tot ce ofera sud-coreenii acum, pe piata
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, cumparatorii vor descoperi un sistem de propulsie suta la suta electric. Cu unul sau doua motoare in dotare.

Prezentata publicului larg in urma cu aproximativ sapte saptamani - inca de la finele lunii lui iunie, cea dintai generatie a masinii comercializate sub denumirea de Ioniq 6 stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Asteptata sa isi faca aparitia atat pe strazi, cat si in showroom-uri - la vanzare, inainte ca anul 2022 sa devina istorie, aceasta se remarca in special prin linia alungita a plafonului, similara unui coupe cu patru portiere in echipare, insa nici flaps-urile active de la nivelul partii frontale, nici camerele video instalate in locul oglinzilor retrovizoare si nici blocurile optice unite, in partea din spate a caroseriei, cu o banda iluminata nu vor trece neobservate; ba dimpotriva.

Lista atractiilor exterioare continua cu o pereche de praguri laterale proeminente si un set de jante din aliaj cu diametrul de pana la 20 de inch, pe cand reteta specifica departamentului interior cuprinde inclusiv un ecran central cu o diagonala de circa 12 inch. Odata ajunsi in cabina, soferul si pasagerii vor mai putea experimenta, mai mult ori mai putin surprinzator, si un volan cu design in doua spite, instrumente de bord digitale si configurabile, o instalatie audio cu sapte difuzoare si un subwoofer de la Bose, climatizare cu reglare automata a temperaturii, conectivitate Bluetooth, dar si incarcare wireless a telefonului mobil, iluminare ambientala, Apple CarPlay si Android Auto, conform unui comunicat de presa.

Nota de plata nu reprezinta, momentan, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, Hyundai preferand sa se limiteze - in aceste zile, la a mentiona numai ca cea dintai generatie a masinii cunoscute sub numele de Ioniq 6 se va bucura de un sistem de propulsie complet electric - cu unul sau doua motoare si pana la 325 de cai putere, alimentate de o baterie cu capacitatea de 53 sau 77.4 kWh. Prin urmare - in functie si de versiunea aleasa, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu va dura, cu accelaratia la podea, decat ~5.1 secunde, clientii interesati mai degraba de eficienta decat de performanta avand la dispozitie o varianta cu autonomie de 610 kilometri.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 16 August 2022