Cea mai noua masina de la Hyundai e diferita de tot ce ofera sud-coreenii acum, pe piata. Cum arata in realitate

Cea mai noua masina de la Hyundai e diferita de tot ce ofera sud-coreenii acum, pe piata. Cum arata in realitate
  • Cea mai noua masina de la Hyundai e diferita de tot ce ofera sud-coreenii acum, pe piata
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, cumparatorii vor avea la dispozitie un sistem de propulsie cu numai unul sau chiar doua motoare electrice.

Prezentata publicului larg inca din prima parte a verii trecute - cu mai bine de jumatate de an in urma, cea dintai generatie a modelului comercializat de Hyundai sub numele de Ioniq 6 stie, cu siguranta, cum sa impresioneze. Disponibil la preturi incepand de la aproximativ 44.000 de euro, noul automobil de dimensiuni medii al companiei sud-coreene ia forma unui coupe cu patru portiere si un set de jante cu diametrul de pana la 20 de inch, lista atractiilor exterioare continuand, optional, cu o pereche de camere video - care va inlocui, oarecum inutil de mentionat, oglinzile retrovizoare.

In cabina - departe de privirile insistente ale curiosilor, clientii respectivului vehicul vor avea ocazia sa experimenteze, in standard sau contra cost, de la caz la caz, si o instalatie audio de inalta fidelitate, semnata de specialistii Bose, seria vestilor bune cuprinzand, la nivelul departamentului interior, inclusiv scaune ventilate, bancheta cu functie de incalzire, ceasuri de bord digitale, sistem de infotainment cu ecran de 12.3 inch, statie pentru incarcarea wireless a telefonului mobil, Android Auto, Apple CarPlay, iluminare ambientala in doua culori diferite, plus climatizare automata, cu reglare a temperaturii pe mai multe zone.

Asamblata pe platforma E-GMP, cea dintai generatie a autoturismului cunoscut sub denumirea de Ioniq 6 se vinde, la momentul de fata, in doua variante cu tractiune spate - una de 151, alta cu circa 229 de cai sub capota, si o versiune cu puterea, de 325 CP, livrata rotilor de pe ambele punti. Astfel, cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea si intr-un timp de doar 5.1 secunde - pe cand autonomia totala va depasi in unele cazuri, cu putin, 610 kilometri, spre bucuria persoanelor care au optat pentru acest produs.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 26 Ianuarie 2023