Cea mai noua masina de la Hyundai e diferita de tot ce ofera sud-coreenii acum, pe piata. Cum arata in realitate

Cea mai noua masina de la Hyundai e diferita de tot ce ofera sud-coreenii acum, pe piata. Cum arata in realitate
  • Cea mai noua masina de la Hyundai...
  • ... e diferita de tot ce ofera sud-coreenii acum, pe piata
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un sistem de propulsie 100% electric livreaza persoanei de la volan un total de maxim 325 CP.

Anuntata cu surle si trambite acum mai bine de-un an, inca de la inceputul verii lui 2022, cea dintai generatie a produsului comercializat de compania Hyundai sub numele de Ioniq 6 stie - cu siguranta, cum sa impersioneze. Oferit in schimbul unei sume minime de 43.900 de euro, noul autoturism de segment D al constructorului asiatic ia forma unui coupe cu patru portiere, plus un set de jante cu diametrul de pana la 20 de inch - lista atractiilor exterioare continuand cu o pereche de camere video care inlocuieste, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, oglinzile retrovizoare.

In cabina, departe de privirile insistente ale curiosilor, cumparatorii spectaculosului model de dimensiuni medii vor avea ocazia sa experimenteze, in standard sau mod optional, si o instalatie audio de inalta fidelitate, semnata de specialistii Bose, seria vestilor bune cuprinzand - la interior, inclusiv scaune ventilate, bancheta cu functie de incalzire, instrumente de bord digitale, un sistem multimedia cu display tactil de 12.3 inch, statie pentru incarcarea wireless a dispozitivelor mobile, Apple CarPlay, Android Auto, iluminare ambientala in doua culori diferite, volan cu design in doua spite, climatizare automata, cu reglare pe mai multe zone.

Construita pe platforma E-GMP, cea dintai generatie a automobilului cunoscut sub denumirea de Ioniq 6 se vinde - in clipa de fata, in doua variante cu tractiune spate, una de 151, alta cu aproape 230 de cai sub capota, si o versiune cu puterea de 325 CP, livrata ambelor punti. Astfel, problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu acceleratia la podea, si intr-un interval de 5.1 secunde, in timp ce autonomia totala va depasi, in unele cazuri - cu putin, ce este drept, 600 de kilometri, spre marea bucurie a persoanelor care au optat pentru vehiculul sud-coreean.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 13 Septembrie 2023