Compania chineza care a cumparat Volvo a lansat un nou produs de lux pe piata. Fa cunostinta cu Zeekr X, crossover-ul cu display de 14.6 inch pe care il poti muta din centrul in partea dreapta a bordului

Compania chineza care a cumparat Volvo a lansat un nou produs de lux pe piata. Fa cunostinta cu Zeekr X, crossover-ul cu display de 14.6 inch pe care il poti muta din centrul in partea dreapta a bordului
  • Compania chineza care a cumparat Volvo a lansat un nou produs de lux pe piata
  • Fa cunostinta cu Zeekr X, crossover-ul cu display de 14.6 inch pe care il poti muta din centrul in partea dreapta a bordului
Distribuie pe Facebook

Sub capota, doua motoare electrice vor lucra impreuna pentru a pune la dispozitia persoanei de la volan o putere de pana la 428 de cai. De unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in exact 3.9 secunde.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de trei saptamani si jumatate - inca din prima parte a lunii lui martie, cea dintai generatie a masinii programate sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, sub denumirea de Zeekr X a revenit, de curand, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: chinezii de la Geely au dezvaluit recent, chiar pe parcursul zilelor precedente, noi detalii si informatii cu privire la SUV-ul asamblat pe aceeasi platforma precum actualul Smart #1 si viitorul Smart #3, respectivul model - caracterizat de o lungime de aproximativ 4.45 metri, plus un ampatament sinonim cu o valoare de 2.750 de milimetri, bucurandu-se de un element, cel mai probabil, unic in industria auto specifica anului 2023.

Este vorba, mai precis, despre un display cu o diagonala de 14.6 inch, ce va putea fi mutat, datorita unei sine speciale, din centrul in partea dreapta - si, evident, in sens invers, a plansei de bord. Proiectat pentru a concura impotriva unor nume precum Mercedes EQA, meniul mentionat si anterior, in paragraful de mai sus, continua cu o tapiterie din piele partial perforata, un volan cu numai doua spite si instrumente de bord digitale, pe cand meniul tehnic va culmina cu un sistem de propulsie compus din doua motoare electrice pentru o putere de pana la 428 de cai - livrata rotilor de pe ambele punti, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-o durata de doar 3.9 secunde, acul vitezometrului indreptandu-se mai apoi, eventual, catre o viteza limitata la 180 de kilometri pe ora.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 5 Aprilie 2023