Cumperi una si mergi gratis. Trei masini care consuma mai putin de 1.0 litri de carburant la 100 de kilometri

Cumperi una si mergi gratis. Trei masini care consuma mai putin de 1.0 litri de carburant la 100 de kilometri
Cumperi una si mergi gratis. Trei masini care consuma mai putin de 1.0 litri de carburant la 100 de kilometri.
Distribuie pe Facebook

Toyota C-HR Plug-in Hybrid

Noua Toyota C-HR Plug-in Hybrid ofera, in schimbul unei sume minime de aproape 43.500 de euro, potrivit configuratorului specific pietei auto germane, un sistem de propulsie care combina o motorizare aspirata cu patru cilindri in linie si capacitatea de 1.987 de centimetri cubi, pe benzina, cu un motor electric si cu o baterie litiu-ion de 13.6 kWh pentru o putere totala de 223 de cai.

Prin urmare, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza, cu acceleratia la podea, decat 7.4 secunde, reteta caracteristica departamentului tehnic continuand cu o viteza maxima de 180 de kilometri pe ora si, mult mai important decat atat, un consum mediu de carburant de numai 0.8 litri la 100 de kilometri, multumita unui mod de rulare EV disponibil pentru 67 de kilometri.

Volkswagen Tiguan 1.5 eHybrid

Oferit la preturi care pornesc, in Germania, de la 55.725 de euro, noul Volkswagen Tiguan 1.5 eHybrid se poate lauda si cu un propulsor turbo cu patru cilindri in linie, de 1.498 de centimetri cubi, pe benzina, acestuia alaturandu-i-se, special pentru un total de 272 de cai putere, si o unitate electrica, alimentata de un acumulator litiu-ion cu generoasa capacitate de 25.4 kWh.

Rezultatul: cu pedala de acceleratie blocata la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea in fix sapte secunde, printre multiplele ingrediente demne de enumerat reusind sa isi faca loc, pe langa o viteza de top de 215 kilometri pe ora, si un consum mediu de carburant de 0.4 litri la 100 de kilometri, si o autonomie EV de 122 de kilometri.

BMW X1 xDrive30e

Acompaniata de o nota de plata care porneste, mai mult ori mai putin surprinzator, de la circa 52.700 de euro, conform configuratorului destinat pietei auto germane, noua varianta de motorizare BMW X1 xDrive30e mizeaza pe un sistem de propulsie insotit de o unitate turbo cu trei cilindri in linie si capacitate de 1.499 de centimetri cubi, pe benzina, si un motor electric cu o baterie de 14.2 kWh.

Sinonima cu 326 de cai putere, versiunea mentionata si anterior propune, asa cum se precizeaza in cadrul fisei tehnice, un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 5.6 secunde, lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv o viteza de top de 205 kilometri pe ora sau un consum mediu de carburant de doar 0.7 litri la 100 de kilometri, datorat modului EV disponibil pentru 85 de kilometri.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 29 Martie 2024