De afara arata ca oricare alta Toyota GT86. N-ai sa ghicesti ce se ascunde sub capota sportivei japoneze

De afara arata ca oricare alta Toyota GT86. N-ai sa ghicesti ce se ascunde sub capota sportivei japoneze
  • Sistemul de propulsie a fost imprumutat de la un Nissan Leaf
  • Dezvolta echivalentul a 200 de cai putere si 400 Nm cuplu
  • Proprietarul a pastrat transmisia manuala originala
Distribuie pe Facebook

Un impatimit auto din Germania si-a transformat masina, o Toyota GT86, intr-una 100% electrica. Sistemul de propulsie a fost imprumutat de la un Nissan Leaf.

Toyota 86 este o masina care se preteaza modificarilor. De-a lungul anilor am vazut fel de fel de proiecte, inclusiv unele care au implicat schimbarea propulsorului de 2.0 litri cu care vine sportiva japoneza din fabrica. Un exemplu este fosta masina de drift a pilotului Ryan Tuerck, care a montat sub capota motorul unui Ferrari 599 GTB.

Toyota GT86 electrica

Chiar daca pare sa nu aiba vreo modificare si masina din aceste imagini este un proiect de tuning foarte interesant si complex. Asta pentru ca Philip Schuster, un pasionat din Germania, a transformat masina intr-una 100% electrica.

Sistemul de propulsie a fost imprumutat de la un Nissan Leaf din 2014 si dezvolta echivalentul a 200 de cai putere si 400 Nm cuplu. Omul nostru chiar s-a incapatanat sa pastreze cutia de viteze manuala cu sase trepte si, desi nu a fost deloc usor, pana la urma a reusit sa o adapteze la noua specificatie.

Toyota GT86 electrica

Toyota GT86 electrica

Motorul electric este hranit de un pachet de 48 de baterii: 16 sunt pitite sub capota, 12 au fost montate in locul rezervorului si restul sunt in portbagaj, in locul destinat rotii de rezerva.

Toyota 86 vine din fabrica cu un motor aspirat natural de 2.0 litri, care livreaza puntii spate 200 de cai putere la 7000 de rotatii pe minut si 205 Nm cuplu la 6.400 de rotatii pe minut. Sportiva japoneza nu este cunoscuta neaparat pentru performante ci pentru manevrabilitate.

Toyota GT86 electrica

Fanii au cerut in zadar o versiune mai puternica, care sa fie echipata cu motor turbo, insa Toyota a refuzat sa lanseze asa ceva. Acum ramane de vazut ce se va intampla cu noua generatie...

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 29 Ianuarie 2020