De-afara zici ca-i originala, dar sub capota se schimba totul. Vechea masina de la BMW a primit un motor cu 450 de cai de la o Tesla
- De-afara zici ca-i originala, dar sub capota se schimba totul
- Vechea masina de la BMW a primit un motor cu 450 de cai de la o Tesla
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 96 de kilometri pe ora nu mai dureaza acum decat 3.0 secunde - dupa cate se pare.
Se remarca in special prin elementele de caroserie inspirate de legendarul CSL, dar nici jantele din aliaj - cu design multispita, de la Alpina nu vor trece neobservate. Ba dimpotriva, am putea spune.
Lista atractiilor principale continua cu interiorul, acolo unde totul arata ca nou - cu toate ca respectivul BMW 3.0CSi si-a petrecut o mare parte din viata abandonat, cu trapa deschisa, intr-un garaj problematic, cu infiltratii la nivel de acoperis.
Purtand semnatura specialistilor de la Electric Classic Cars, spectaculoasa masina se mai poate lauda - asa cum sugeram si anterior, inclusiv cu un motor electric. Ce are ca sursa de provenienta o Tesla.
Imprumutata de la un Model S P85, unitatea cu pricina ofera undeva in jurul a 450 de cai, o valoare de aproximativ 2.2 ori mai mare comparativ cu resursele unui CSL original - ce a inspirat design-ul caracteristic departamentului exterior.
Aceeasi Tesla a renuntat si la baterie - de dragul respectivului BMW 3.0CSi, astfel ca impresionantul proiect promite sa parcurga undeva in jurul a 320 de kilometri. Cu o singura incarcare, evident.
O alta valoare ce merita intreaga atentie a publicului larg consta in timpul specific sprintului de la 0 la 96 de kilometri pe ora - cu pedala de acceleratie la podea. 3.0 secunde, daca este sa dam crezare specialistilor de la Electric Classic Cars.
Reteta spectaculoasei masini cuprinde - prin urmare, si discuri de franare Wilwood pentru ambele punti. Greutatea exacta nu reprezinta, din pacate, decat un mister si o necunoscuta de proportii.