Este inceputul unei noi ere. Dodge lanseaza pe piata o masina pe care nu a mai vandut-o din 1987. Noua generatie are un design retro la exterior si pana la 670 de cai sub capota. Cum arata in realitate

Este inceputul unei noi ere. Dodge lanseaza pe piata o masina pe care nu a mai vandut-o din 1987. Noua generatie are un design retro la exterior si pana la 670 de cai sub capota. Cum arata in realitate
  • Este inceputul unei noi ere
  • Dodge lanseaza pe piata o masina pe care nu a mai vandut-o din 1987
  • Noua generatie are un design retro la exterior si pana la 670 de cai sub capota. Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un sprint de la zero la 96 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in numai 3.3 secunde, o viteza maxima de doar 220 km/h completand - printre altele, fisa cu specificatii de ordin tehnic.

Dezvelit intregii planete acum mai bine de sase zile, inca de la inceputul acestei primaveri, primul Charger in doua usi din ultimii 37 de ani stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Asteptat sa intre in productia de serie chiar in perioada urmatoare de timp, respectivul automobil de peste Ocean se remarca atat prin aspectul retro, puternic influentat de primele generatii ale emblematicului muscle car american, al caroseriei, cat si prin blocurile optice unite cu o banda iluminata, plafonul din sticla masiv ori jantele cu un diametru de pana la 20 de inch, confectionate din aliaj usor, cu mentiunea ca din pachet nu lipsesc, mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, nici instrumentele de bord digitale, livrate in compania unui display color supradimensionat, cu o diagonala de 12.3", potrivit comunicatului oficial de presa.

Numarul de magie continua cu scaune fata sport - condimentate cu multiple functii de confort, precum actionare electrica, incalzire si, totodata, ventilatie, cu bancheta spate cu locuri individuale, cu volan multifunctional, in trei spite, instalatie audio de inalta fidelitate, semnata de specialistii Alpine, afisaj pe parbriz, lumina ambientala, sistem de climatizare cu reglarea automata, pe doua zone, a temperaturii, tapiterie realizata din piele Nappa, cruise control adaptiv, statie pentru incarcarea wireless a dispozitivelor mobile, asistent pentru mentinerea benzii de rulare, camera video de 360 de grade.

Caracterizat de o lungime de aproximativ 5.248 de milimetri, asa cum precizam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale, primul Charger in doua portiere din 1987 incoace se va vinde, spre deosebire de modelul anterior, in doua variante cu propulsie 100% electrica, versiunea de top intampinandu-si cumparatorii alaturi de un total sinonim cu 670 CP, indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la 0 la 96 km/h sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de 3.3 secunde, viteza maxima fiind limitata, in schimb, la 220 de kilometri pe ora. Cat despre autonomia totala, o baterie litiu-ion de peste 100 kWh asigura carburantul necesar parcurgerii a pana la 510 km, conform Dodge, care va lansa ulterior si doua optiuni pe benzina, ambele oferite impreuna cu un I6 twin-turbo de 3.0 litri.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 15 Martie 2024