Este inceputul unei noi ere. Mercedes dezvaluie oficial primul G-Class cu propulsie electrica din istorie. Cum arata in realitate

Este inceputul unei noi ere. Mercedes dezvaluie oficial primul G-Class cu propulsie electrica din istorie. Cum arata in realitate
  • Este inceputul unei noi ere
  • Mercedes dezvaluie oficial primul G-Class cu propulsie electrica din istorie
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Sub capota, patru unitati diferite, cate una pentru fiecare roata, lucreaza impreuna pentru a livra ambele punti nici mai mult, nici mai putin de 587 de cai putere si 1.164 de Newton-Metri.

Introdus cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de cinci saptamani, inca de la inceputul lunii lui mai, primul Mercedes G580 cu tehnologie EQ din istorie stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Disponibil deja spre vanzare, la preturi care pornesc de la suma de 142.621 de euro, daca vine vorba cumva despre piata auto germana, neobisnuitul off-roader din Stuttgart se remarca numaidecat prin design-ul extrem de familiar al caroseriei - cu mentiunea ca traditionala grila a radiatorului i-a lasat locul unui panou iluminat partial, pe cand suportul pentru roata de rezerva a fost inlocuit de unul pentru cablurile de incarcare.

Reteta specifica departamentului exterior continua cu o gama variata de nuante cu finisare mata si un set de jante cu diametrul de 18 inch - sculptate din aliaj usor, in timp ce meniul de la interior cuprinde inclusiv o pereche de displayuri color, fiecare cu diagonala de 12.3 inch, cu precizarea ca din cabina nu lipsesc nici instrumentele de bord digitale, complet configurabile, scaunele actionate electric, caracterizate de incalzire, ventilatie, masaj, tapiteria confectionata din piele perforata, incarcatorul wireless pentrul telefonul mobil, climatizarea automata.

Din punct de vedere tehnic, primul G-Class cu propulsie electrica din istorie pune la dispozitia cumparatorilor cu dare de mana un total de patru motoare diferite - cate unul pentru fiecare roata, solutia pregatita de Mercedes traducandu-se prin 587 de cai putere si 1.164 de Newton-Metri. Prin urmare, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca - cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea in exact 4.7 secunde.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 17 Iunie 2024