Este inceputul unei noi ere. Renault lanseaza pe piata o masina pe care nu a mai vandut-o din 1994. Noua generatie are un design retro la exterior si doua display-uri color la interior

Este inceputul unei noi ere. Renault lanseaza pe piata o masina pe care nu a mai vandut-o din 1994. Noua generatie are un design retro la exterior si doua display-uri color la interior
  • Este inceputul unei noi ere
  • Renault lanseaza pe piata o masina pe care nu a mai vandut-o din 1994
  • Noua generatie are un design retro la exterior si doua display-uri color la interior
Trimite unui prieten

Sub capota, un motor de doar 120 sau 150 de cai putere este insotit de o baterie de numai 40 ori 52 de kilowati-ora.

Anticipat de nenumarate filme si fotografii teaser, primul Renault 4 din ultimii 20 de ani a renuntat - in cursul zilei de azi, la toate secretele sale de ordin tehnic si, nu in ultimul rand, vizual. Livrat alaturi de o lungime de 4.14 metri si, mai mult sau mai putin surprinzator, un ampatament de 2.62 metri, noul 4 E-Tech iese numaidecat in evidenta prin design-ul retro al caroseriei - contrastat de cele doua display-uri color din cabina, cu unul caracteristic instrumentelor de bord digitale si configurabile, iar altul specific sistemului de infotainment OpenR Link.

Renault 4 E-Tech

Renault 4 E-Tech

Propulsia este asigurata - dupa cum se mentioneaza in cadrul unui comunicat pus la dispozitia presei de specialitate, de un motor de doar 120 ori 150 de cai putere, acompaniat de o baterie de numai 40 sau 52 de kilowati-ora. In consecinta, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie blocata la podea, si in sub 8.5 secunde - pe cand autonomia totala urca pana la pragul de 400 de kilometri, asa cum se mai precizeaza in acelasi document disponibil jurnalistilor de profil.

Intr-un final, noul Renault 4 E-Tech se remarca, mai mult ori mai putin surprinzator, si prin blocurile sale optice cu tehnologie LED, scaunele fata cu suport lateral marit - la care se adauga o functie de incalzire, prin tapiteria cu motive florale, volanul cu trei spite si comenzi tactile, bancheta spate rabatabila fractionat, sistemul audio de inalta fidelitate, de la Harman Kardon, instalatia de climatizare cu reglare automata a temperaturii. Dar si multiplele tehnologii sinonime cu un condus semi-autonom - precum cruise control-ul adaptiv.

Renault 4 E-Tech

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (164) Poze Renault 4 E-Tech
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 16 Octombrie 2024