Este inceputul unei noi ere. Volvo prezinta oficial noul EX90, primul model cu propulsie electrica din istoria companiei

Este inceputul unei noi ere. Volvo prezinta oficial noul EX90, primul model cu propulsie electrica din istoria companiei
  • Este inceputul unei noi ere
  • Volvo prezinta oficial noul EX90, primul model cu propulsie electrica din istoria companiei
Distribuie pe Facebook

Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroomuri, la vanzare, pe parcursul urmatoarelor luni, mult anticipatul SUV de origine suedeza isi va intampina potentialii cumparatori alaturi de doua motoare si un total de pana la 517 CP.

Sfarsitul anului 2022 marcheaza debutul primului autoturism cu propulsie electrica din istoria Volvo, celebrul producator de masini cu sediul in Goteborg publicand - la mijlocul acestei saptamani, un numar impresionant de fotografii si detalii cu privire la noul EX90. Asamblat pe platforma SPA2, respectivul vehicul masoara putin peste cinci metri in lungime si se remarca - la nivelul departamentului exterior, in special prin designul extrem de atragator al caroseriei in cinci usi.

Volvo EX90

Volvo EX90

Volvo EX90

La interior - de cealalta parte a portierelor, arma suedezilor impotriva gamei oferite de Mercedes sub denumirea de EQS SUV dispune de un display central masiv, cu o diagonala de 14.5 inch, persoanele ajunse in cabina urmand a se bucura, dupa cate se mentioneaza in comunicatul pus, astazi, la dispozitia presei de specialitate, si de instrumente de bord digitale, si de conexiune 5G, si de instalatie audio semnata de Bowers & Wilkins, cu Dolby Atmos, plus difuzoare in tetiere.

Noul Volvo EX90 va fi disponibil exclusiv intr-o varianta cu doua motoare electrice si tractiune integrala in standard, clientii avand de ales - au precizat oficialii marcii din Goteborg intre doua versiuni diferite de putere: cu doar 408 ori 517 cai. Asa se face ca - cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea in 5.9 sau numai 4.9 secunde, in timp ce viteza de top este limitata electronic, in ambele cazuri, la 180 de kilometri pe ora.

Acelasi meniu de origine suedeza se poate putea lauda - totodata, si cu o baterie cu capacitatea de 111 kWh, sinonima cu o autonomie de pana la 600 de kilometri, cu o incarcare de la 10 la 80% in 30 de minute, un ampatament de aproximativ 2.985 de milimetri, o suspensie pe aer, discuri de franare de dimensiuni generoase, cu un diametru de 400 de milimetri pe puntea fata si 390 de milimetri pe puntea spate si, nu in ultimul rand, cu rulare autonoma de nivel trei.

Volvo EX90

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (70) Poze Volvo EX90
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 9 Noiembrie 2022