Fiat va lansa o versiune cu motor termic a noului 500 pentru ca nimeni nu mai cumpara varianta 100% electrica

Fiat va lansa o versiune cu motor termic a noului 500 pentru ca nimeni nu mai cumpara varianta 100% electrica
In timp ce unele companii lanseaza versiuni suta la suta electrice ale unor masini cu motor termic, Fiat va face exact opusul si va veni din aceasta toamna, atunci cand va veni cu o varianta mild-hybrid a actualului 500e.
Trimite unui prieten

Producatorul cu sediul in Torino nu a oferit nicio alta informatie oficiala cu privire la specificatiile tehnice ale noii versiuni 500 Hybrid, insa este aspectat ca respectiva varianta sa se bucure de serviciile aceluiasi propulsor cu trei cilindri in linie, o capacitate de 999 de centimetri cubi si tehnologie mild-hybrid, pe benzina, de pe actualul Panda. Sinonima cu un total de 70 de cai putere si 92 de Newton-Metri, motorizarea cu pricina are nevoie de 13.9 secunde pentru a rezolva, cu pedala de acceleratie blocata la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora, pe cand viteza de top nu depaseste pragul de 164 de kilometri pe ora, consumul mediu de carburant fiind de 5.0 - 5.1 litri la 100 de kilometri.

Noua versiune Fiat 500 Hybrid isi va face aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, inainte de sfarsitul acestui an, cumparatorii actualului 500 fiind nevoiti sa se multumeasca, in prezent, cu o varianta suta la suta electrica, oferita de italieni atat alaturi de un motor de 95 de cai putere si 220 de Newton-Metri, insotit de o baterie de 23.8 kilowati-ora pentru o autonomie totala de 190 de kilometri, cat si impreuna cu un propulsor de 118 cai putere si, inca o data, 220 de Newton-Metri, acompaniat de un acumulator de 42.0 kilowati-ora pentru o autonomie totala de 298 - 321 de kilometri.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 13 Mai 2025