Hyundai intra pe teren minat cu modelul Ioniq. Cu 320 de km autonomie va rivaliza direct cu Tesla Model 3

Hyundai intra pe teren minat cu modelul Ioniq. Cu 320 de km autonomie va rivaliza direct cu Tesla Model 3
  • Hyundai a anuntat ca Ioniq va primi o versiune imbunatatita in 2018
  • Autonomia electricei sud-coreene ar urma sa urce la peste 320 de kilometri
  • Astfel, va deveni un rival direct pentru Tesla Model 3
Distribuie pe Facebook

Constructorul sud-coreean de automobile a anuntat ca Ioniq va primi in 2018 o versiune imbunatatita, si va avea o autonomie de cel putin 320 de kilometri. Astfel, Hyundai tinteste spre o rivalitate directa cu Model 3 al americanilor de la Tesla, care va debuta cu o autonomie de 350 de kilometri.

Piata masinilor electrice si hibride a evoluat extrem de mult in ultimii ani. Din ce in ce mai multi constructori de automobile au investit in dezvoltarea de noi tehnologii, iar rezultatele nu au incetat sa apara.

Printre acestia se numara si sud-coreenii de la Hyundai, care anul viitor vor lansa noul model Ioniq, disponibil ca hibrid, plug-in hibrid si pur electric. Insa, marea problema a acestuia este ca va oferi o autonomie de doar 200 de kilometri in mod full-electric, ceea ce inseamna ca nu va avea nicio sansa in fata competitiei care deja a anuntat autonomii de peste 300 de kilometri.

In acest context, Hyundai a anuntat recent ca Ioniq va primi peste doi ani o versiune imbunatatita, care va putea parcurge cel putin 320 de kilometri cu un plin de baterii. Acest lucru va situa modelul sud-coreenilor alaturi de Tesla Model 3, cu care va rivaliza in mod direct.

Electrica americanilor este programata sa fie lansata pe piata din Statele Unite la finalul anului 2017, iar in Europa este asteptata undeva in 2019.

Ahn Byung-ki, directorul grupului de performanta pentru masini ecologice din cadrul Hyundai, a declarat ca "Ioniq se va lansa anul viitor cu o autonomie de 200 de kilometri, distanta care va satisface cerintele celor mai multi consumatori care fac naveta. Totusi, 200 de kilometri nu sunt suficienti si avem in plan sa extindem autonomia la peste 320 de kilometri pana in 2018."

Fanii acestui tip de autovehicule vor avea o gama larga din care sa aleaga, avand in vedere ca in primavara anului viitor, Opel-ul Ampera-e este asteptat sa ajunga si in Europa, acolo unde si Volkswagen-ul e-Golf va ajunge la o autonomie de 300 de kilometri. Pentru cei care vor sa acopere o distanta si mai mare, exista deja Renault-ul Zoe, care propune o autonomie de 400 de kilometri.

Distribuie pe Facebook
mai multe