Japonezii s-au razgandit. Prima masina electrica de la Mazda a primit o versiune cu motor pe benzina

Japonezii s-au razgandit. Prima masina electrica de la Mazda a primit o versiune cu motor pe benzina
  • Japonezii s-au razgandit: prima masina electrica de la Mazda a primit o versiune cu motor pe benzina
  • Este vorba, mai precis, despre o unitate de doi litri cu tehnologie micro-hybrid si 156 CP
Distribuie pe Facebook

Dezvelita oficial in ultima parte a anului trecut, prima masina electrica de la Mazda se vinde in Japonia alaturi de o motorizare pe benzina. Si nu este niciun fel de gluma sau exagerare.

Cunoscuta publicului larg sub denumirea de MX-30, prima masina electrica de la Mazda se vinde in Tara Soarelui Rasare intr-o configuratie complet diferita de cea oferita pe piata din Europa. Spre deosebire de clientii de pe Batranul Continent... ei bine, niponii vor descoperi in compartimentul un motor un propulsor pe benzina.

Este vorba, mai precis, despre o unitate de doi litri, cu patru cilindri in linie, plus tehnologie micro-hybrid, a carei putere maxima se ridica la 156 CP. O transmisie automata cu sase rapoarte reprezinta singura optiune disponibila la nivel de cutie, in timp ce sistemul de tractiune integrala este optional.

Destinata initial pietei din Japonia, versiunea cu motor pe benzina a primei masini electrice de la Mazda porneste de la echivalentul a 19.369 de euro. In configuratia de top, nota de pana la urca pana la echivalentul a 27.171 de euro, inainte insa de selectarea dotarilor si echipamentelor optionale pregatite de respectivul MX-30.

Mazda MX-30 mild-hybrid

Mazda MX-30 mild-hybrid

Mazda MX-30 mild-hybrid

Pe piata din Romania, prima masina electrica de la Mazda se vinde zilele acestea la preturi incepand de la 33.490 de euro, clientii bucurandu-se in standard de jante din aliaj pe 18 inch si camera video pentru marsarier. Fara costuri suplimentare mai sunt oferite, de asemenea, si blocurile optice fata / spate cu tehnologie LED.

Totodata, in suma mentionata anterior mai sunt incluse si senzorii de parcare, plus camera video pentru marsarier. Seria vestilor bune continua cu afisajul pe parbriz, volanul din piele, pilotul automat adaptiv, sistemul multimedia cu display central de 8.8 inch si opt difuzoare, volanul din piele etc.

Sub capota, de aceasta data, noua MX-30 adopta un motor cu 105 CP pe puntea fata, care promite sa rezolve ecuatia 0 - 100 km/h in 9.7 secunde. Fisa cu specificatii tehnice a primei masini electrice de la Mazda mai cuprinde si o viteza de top de 140 km/h, pe cand autonomia totala variaza intre 200 si 262 km in regim WLTP.

Mazda MX-30

Mazda MX-30

Mazda MX-30

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (19) Poze Mazda MX-30 mild-hybrid
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 9 Octombrie 2020