Masina pe care nemtii nu vor s-o vanda nimanui din Europa. Are o lungime de aproape cinci metri si trei ecrane in bord

Masina pe care nemtii nu vor s-o vanda nimanui din Europa. Are o lungime de aproape cinci metri si trei ecrane in bord
  • Masina pe care nemtii nu vor s-o vanda nimanui din Europa
  • Are o lungime de aproape cinci metri si trei ecrane in bord
Distribuie pe Facebook

Sub capota, propulsia este asigurata de un sistem cu doar unul ori doua motoare electrice in echipare, astfel rezultand un total de pana la 469 de cai putere. Conform comunicatului oficial de presa.

Dezvelita intregii planete acum mai bine de sapte saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii lui martie, cea dintai generatie a modelului comercializat de compania Audi sub denumirea de Q6 E-Tron nu se vinde - la momentul actual, decat intr-o singura versiune de caroserie. Situatia se va schimba insa radical in perioada urmatoare de timp, atunci cand nemtii vor lansa - numai pe piata din China, ce este drept, si o varianta cu ampatament marit a SUV-ului construit pe aceeasi platforma precum primul Porsche Macan pe baterii din istorie.

Audi Q6L E-Tron

Audi Q6L E-Tron

Audi Q6L E-Tron

Audi Q6L E-Tron

Acompaniata de un sistem de propulsie cu doar unul sau doua motoare electrice in dotare - potrivit comunicatului oficial de presa, respectiva creatie se va putea lauda cu un total de pana la 469 CP. Astfel, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea - cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval mai mic de 4.9 secunde, pe cand viteza de top va fi, teoretic, limitata la 230 km/h. Lista cu specificatii de ordin tehnic continua - mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, cu un acumulator litiu-ion cu capacitatea de 107 kilowati-ora, sinonim cu o autonomie totala de peste 700 km.

Nota de plata a noului Q6 E-Tron L nu ramane, in prezent, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, Audi preferand sa mentioneze, in schimb, ca produsul cu lungimea de 4.884 de milimetri - la care se adauga un ampatament de aproape trei metri, va intra pe linia de asamblare incepand abia de la sfarsitul lui 2024, primele exemplare urmand sa ajunga insa pe strazi de anul viitor, important de precizat. In functie de cum arata configuratia finala, viitorii cumparatori vor putea experimenta atat faruri cu matrice de LED-uri, cat si stopuri OLED - desigur.

Totodata, de la orizont nu ar trebui sa lipseasca nici jantele cu diametrul de pana la 20 de inch, confectionate din aliaj usor, spoilerele restilizate pentru o doza extra de agresivitate estetica - caracteristice celebrului pachet sport S line, instrumentele de bord digitale si configurabile, insotite de un display cu diagonala de 11.9 inch. Alte elemente si detalii demne de enumerat cuprind inclusiv scaune actionate electric - cu functii de incalzire, racire, masaj, o instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii, plus propriul ecran tactil, un display pentru pasagerul din dreapta soferului, o instalatie audio de inalta fidelitate, de la Bang & Olufsen.

Audi Q6 E-Tron

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (38) Poze Audi Q6L E-Tron
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 14 Mai 2024