Mercedes si BMW au dat de belea. Noua masina de la Audi e un super-sedan cu platforma si motor de Porsche. Cat costa in Romania

Mercedes si BMW au dat de belea. Noua masina de la Audi e un super-sedan cu platforma si motor de Porsche. Cat costa in Romania
  • Mercedes si BMW au dat de belea
  • Noua masina de la Audi e un super-sedan cu platforma si motor de Porsche
  • Cat costa in Romania
Distribuie pe Facebook

Echiparea standard cuprinde inclusiv faruri cu LED si tapiterie din piele, plus piele ecologica, conform configuratorului local.

Chiar daca a fost prezentata publicului larg in urma cu mai putin de 14 zile, mult anticipata versiune de serie a conceptului Audi E-Tron GT se poate lauda deja cu un pret de vanzare. Intr-o alta ordine de idei, masina care imprumuta o buna parte dintre ingredientele caracteristice retetei primului Porsche cu propulsie suta la suta electrica, Taycan, porneste de la 101.453 euro. Atunci cand vine vorba despre piata din Romania, evident.

In configuratia de baza, comercializata sub denumirea E-Tron GT 60 quattro, super-sedanul cu alura de fastback al companiei cu sediul in Ingolstadt propune un set cu doua motoare si 476 de cai putere (530 in overboost) pe ambele punti.

Audi E-Tron GT

Audi E-Tron GT

Astfel, cel mai accesibil membru al gamei Audi E-Tron GT reuseste sa accelereze de la 0 la 100 km/h in aproximativ 4.1 secunde. Masina care imprumuta o buna parte dintre componentele primului Porsche Taycan din istorie, mai promite, totodata, si o autonomie de pana la 487 de kilometri. Plus faruri cu LED, tapiterie din piele si piele ecologica, jante pe 19 inch si display central de 25.6 centimetri, printre altele, in echiparea standard.

Noul super-sedan cu alura de fastback al companiei cu sediul in Ingolstadt mai este disponibil, pe aceeasi piata din Romania, si intr-o configuratie de performanta RS E-Tron GT, oferita la un pret de pornire mai mare de 140.000 de euro.

Respectiva optiune le va aduce cumparatorilor mult anticipatei versiuni de serie a conceptului Audi E-Tron GT un set cu doua motoare si 598 de cai putere (646 in overboost) pe ambele punti. Pachetul tehnic al masinii care imprumuta o buna parte dintre ingredientele caracteristice retetei primului Porsche cu propulsie suta la suta electrica, Taycan, cuprinde, in acest caz, inclusiv 0 - 100 km/h in 3.3 secunde. Iar vestile bune continua.

Din meniul caracteristic configuratiei de performanta RS E-Tron GT nu lipsesc nici farurile cu matrice de LED-uri, tapiteria din piele ecologica si microfibra, jantele pe 20 de inch, sistemul audio Bang and Olufsen cu 16 difuzoare etc.

Audi E-Tron GT

Audi E-Tron GT

Audi E-Tron GT

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (51) Poze Audi E-Tron GT
mai multe