Mercedes si BMW au dat de belea. Noua masina de la Audi e un super-sedan cu platforma si motor de Porsche. Cum se conduce

Mercedes si BMW au dat de belea. Noua masina de la Audi e un super-sedan cu platforma si motor de Porsche. Cum se conduce
  • Mercedes si BMW au dat de belea
  • Noua masina de la Audi e un super-sedan cu platforma si motor de Porsche
  • Cum se conduce
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile de vanzare pornesc de la peste 100.000 de euro - fara a lua in calcul si eventualele costuri cu dotarile optionale.

Una dintre cele mai spectaculoase lansari ale anului 2021, mult anticipata versiune de serie a conceptului Audi E-tron GT stie cu siguranta, fara niciun fel de dubiu, cum sa impresioneze. Construita pe aceeasi arhitectura precum primul Taycan din istoria Porsche, noua masina de lux a companiei cu sediul in Ingolstadt se remarca numaidecat prin design-ul impunator al partii frontale si alura tipica unui coupe cu o caroserie in patru usi.

Lista atractiilor principale continua la interior, acolo unde clientii vor descoperi si scaune cu tetiere incorporate, tapiterie piele fina sau materiale reciclate, volan cu parte inferioara plata, display-uri supradimensionate si chiar unele butoane fizice.

Sub capota, spectaculosul Audi E-Tron GT a pregatit un sistem de propulsie suta la suta electric, format exclusiv din doua motoare. In configuratia de baza, puterea maxima livrata ambelor punti urca pana la 476 de cai in mod normal si 530 CP in overboost, astfel ca sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora dureaza 4.1 secunde, potrivit primelor informatii si detalii oficiale publicate in urma cu mai bine de patru saptamani, luna trecuta.

In varianta de top, noua masina de lux a companiei cu sediul in Ingolstadt ofera, tuturor celor patru roti, pana la 598 de cai in mod normal si 646 CP in overboost - de unde si timpul de aproximativ 3.3 secunde pentru acceleratia 0 - 100 km/h.

Construita pe aceeasi arhitectura precum primul Taycan din istoria Porsche, mult anticipata versiune de serie a conceptului Audi E-tron GT are nevoie de doar cinci minute la statia de incarcare pentru o autonomie de 100 de kilometri. Pe piata din Romania, dupa cum precizam si anterior, la inceputul materialului, preturile de vanzare pornesc de la peste 100.000 de euro - fara a lua in calcul si eventualele costuri cu dotarile optionale.

Distribuie pe Facebook
mai multe