Nemtii au publicat acum toate imaginile si detaliile oficiale. Acesta este noul Taycan, primul Porsche electric din istorie!

Nemtii au publicat acum toate imaginile si detaliile oficiale. Acesta este noul Taycan, primul Porsche electric din istorie!
  • Primul Porsche electric din istorie debuteaza oficial
  • Noul Taycan ofera doua motoare si pana la 761 de cai
  • Autonomia totala variaza intre 412 si 450 de kilometri
Distribuie pe Facebook

Proiectat pentru a concura impotriva celebrei Tesla Model S, automobilul companiei din Stuttgart ofera inca din capul locului un sistem de propulsie cu doua motoare si (pana la) 680 de cai putere.

Unul dintre cele mai asteptate produse ale acestui sfarsit de deceniu, noul Taycan a debutat oficial in urma cu doar cateva momente. Anticipat de conceptul Mission E, prezentat cu ocazia Salonului Auto organizat la Frankfurt in toamna anului 2015, primul Porsche electric din istorie va fi disponibil initial la vanzare in numai doua variante de performanta.

In configuratia de baza, comercializata mai mult sau mai putin surprinzator alaturi de indicativul Turbo, alternativa nemtilor la celebra Tesla Model S vine cu doua motoare si undeva in jurul a 680 de cai putere (in Overboost). Drept urmare, acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora se realizeaza in exact 3.2 secunde.

Noul Porsche Taycan

Noul Porsche Taycan

Pentru clientii mai pretentiosi, care nu isi doresc niciun fel de compromis, automobilul companiei din Stuttgart este oferit inclusiv intr-o versiune Turbo S. Aceasta vine la randul ei cu doua motoare "sub capota", insa performantele din cadrul fisei tehnice cuprind acum un total de pana la 761 CP, sinonim cu un 0 - 100 km/h in aproximativ 2.8 secunde.

Conform primelor informatii date publicitatii, noul Taycan are o viteza maxima de 260 de kilometri pe ora - indiferent de varianta pentru care s-a optat. In ceea ce priveste autonomia maxima, primul Porsche electric din istorie promite sa parcurga 450 (Turbo), respectiv 412 km (Turbo S), au mai precizat oficialii nemti.

Acum, daca discutam despre timpii de incarcare, ei bine... automobilul companiei din Stuttgart nu are rival din acest punct de vedere. Multumita arhitecturii pe 800 de volti, o premiera absoluta pentru o masina de serie, bateria de 93.4 kWh ajunge de la 5 la 80% in doar 22.5 minute; in plus, obtinerea unei autonomii de 100 de kilometri dureaza numai cinci minute.

Din punct de vedere estetic, noul Taycan imprumuta numeroase detalii exterioare de la conceptul Mission E, prezentat cu ocazia Salonului Auto organizat la Frankfurt in toamna anului 2015, dupa cum spuneam si anterior. Situatia se repeta la interior, unde primul Porsche electric din istorie dispune de patru display-uri.

La final, despre alternativa nemtilor la celebra Tesla Model S mai trebuie mentionat si ca masoara aproape cinci metri in lungime, in timp ce ampatamentul se ridica la 2.900 de milimetri. Pe de alta parte, coeficientul aerodinamic specific automobilului companiei din Stuttgart este de 0.22.

Noul Porsche Taycan

Noul Porsche Taycan

Noul Porsche Taycan

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (32) Poze Noul Porsche Taycan
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 5 Septembrie 2019