Nemtii de la Volkswagen ar trebui sa ia notite! Peugeot prezinta oficial noul 5008, probabil cel mai spectaculos SUV de dimensiuni medii din lume. Cum arata in realitate

Nemtii de la Volkswagen ar trebui sa ia notite! Peugeot prezinta oficial noul 5008, probabil cel mai spectaculos SUV de dimensiuni medii din lume. Cum arata in realitate
  • Nemtii de la Volkswagen ar trebui sa ia notite!
  • Peugeot prezinta oficial noul 5008, probabil cel mai spectaculos SUV de dimensiuni medii din lume
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Printre multiplele elemente demne de mentionat se numara si un set de jante cu diametrul de 21 de inch. Plus un ecran curbat cu diagonala de 21", impartit in doua zone diferite de lucru. Asa cum precizam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale.

Introdusa cu mare fast si tam-tam acum mai bine de trei saptamani, inca de la sfarsitul lunii lui martie, cea de-a treia generatie a impozantei masini comercializate de compania franceza Peugeot sub denumirea de 5008 din istorie stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Proiectat special pentru a concura impotriva unor nume ca Tiguan, noul automobil al constructorului cu sediul in Hexagon se remarca atat prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei cu cinci portiere in echipare, acolo unde seria atractiilor cuprinde inclusiv o lungime de peste 4.790 de milimetri, cat si prin farurile Pixel LED dotate cu lumini de zi stilizate sub forma ghearelor unui leu, aripile conturate atent ori stopurile unite cu banda de culoare neagra.

Reteta specifica departamentului exterior se incheie cu jantele caracterizate de un diametru de pana la 21 de inch, din aliaj usor, in timp ce meniul interior debuteaza cu displayul curbat masiv, cu o diagonala de 21", impartit intre sistemul multimedia si instrumentele de bord digitale. Din cabina nu lipsesc insa, dimpotriva, am putea spune si nu am gresi, glumi ori exagera cu nimic, nici scaunele actionate electric, cu functii de incalzire, ventilatie, masaj, instalatia audio de inalta fidelitate, afisajul pe parbriz sau climatizarea cu reglare automata a temperaturii.

Sub capota, cea de-a treia generatie a francezului Peugeot 5008 se lauda, prea putin surprinzator, cu o larga varietate de motoare electrice si electrificate, cu versiunea entry-level a autoturismului dezvoltat special pentru a concura impotriva modelului german de dimensiuni medii Volkswagen Tiguan gazduind o unitate turbo cu numai trei cilindri in linie, de doar 1.199 de centimetri cubi, plus tehnologie mild-hybrid la 48 de volti, sinonima cu un total de 136 de cai putere. Lista cu optiuni continua cu o varianta plug-in hybrid de 195 CP, pe cand consumatorii de EV-uri vor avea de ales, extrem de important de mentionat, intre trei configuratii diferite, cu primele doua oferind un singur motor, dupa cum se precizeaza in comunicatul de presa.

Daca vine vorba, in schimb, despre varful de gama, acesta ar trebui sa mixeze doua unitati, cate una pentru fiecare punte, pentru a livra rotilor undeva in jurul a 320 de cai putere. Timpul specific probei 0 - 100 de kilometri pe ora nu reprezinta, precum valoarea caracteristica vitezei de top, de exemplu, decat o mare necunoscuta si un mister de proportii, documentul adus, anterior, in discutie limitandu-se la a anunta ca o baterie NMC, din nichel, mangan, cobalt, cu capacitatea de pana la 98 kWh se traduce prin acoperirea unor distante de 500 - 660 de kilometri.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 12 Aprilie 2024