Noua masina de la Audi e LUX TOTAL. Are faruri cu laser, scaune ventilate si boxe de la Bang & Olufsen, iar productia totala nu depaseste 99 de exemplare

Noua masina de la Audi e LUX TOTAL. Are faruri cu laser, scaune ventilate si boxe de la Bang & Olufsen, iar productia totala nu depaseste 99 de exemplare
  • Noua masina de la Audi e LUX TOTAL
  • Are faruri cu laser, scaune ventilate si boxe de la Bang & Olufsen
  • Productia totala nu depaseste 99 de exemplare
Distribuie pe Facebook

Sub capota, doua motoare electrice - cate unul pentru fiecare punte in parte, lucreaza impreuna pentru a livra tuturor celor patru roti, printr-o cutie automata cu doua rapoarte, un total de pana la 646 CP.

Clubul destinat autoturismelor asamblate in serie limitata s-a imbogatit, de curand, cu un nou membru, nemtii de la Audi anuntand, cu doar cateva momente in urma, debutul primului RS e-tron GT ice race edition din istorie. Avand ca sursa principala de inspiratie evenimentul GP Ice Race din Austria, extravagantul automobil cu cinci portiere in echipare, a carei productie totala nu va depasi 99 de unitati, se remarca, la exterior, in special prin caroseria finisata intr-o nuanta metalizata de gri si oferita in compania unor detalii de alb, respectiv violet, lista atractiilor stilistice cuprinzand inclusiv jante de culoare neagra, cu diametrul de 21 de inch.

Meniul de la interior nu reprezinta, in prezent, decat o mare necunoscuta, insa este de asteptat ca viitorii pasageri sa descopere - odata ajunsi in cabina, si instrumente de bord digitale, scaune actionate electric, cu functii de incalzire, racire, ventilatie, o instalatie audio de inalta fidelitate, ce poarta semnatura Bang & Olufsen; daca vine vorba, in schimb, despre fisa cu specificatii de ordin tehnic, un sistem de propulsie compus din doua motoare electrice livreaza rotilor de pe ambele punti, cu ajutorul unei transmisii automate cu doua rapoarte, un total de pana la 646 de cai putere, indeajuns pentru ca modelul in cauza, disponibil, optional, alaturi de faruri cu laser, sa rezolve problema sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in numai 3.3 secunde, conform fisei cu specificatii tehnice.

Audi RS e-tron GT ice race edition

Distribuie pe Facebook
mai multe