Noua masina de la Hyundai e nebunie curata: are un design retro la exterior si 650 de cai sub capota! Cum arata in realitate

Noua masina de la Hyundai e nebunie curata: are un design retro la exterior si 650 de cai sub capota! Cum arata in realitate
  • Noua masina de la Hyundai e nebunie curata
  • Are un design retro la exterior si 650 de cai sub capota!
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu dureaza decat 3.4 secunde.

Lansata pe piata acum mai bine de doi ani si jumatate - inca din prima parte a primaverii lui 2021, cea dintai generatie a gamei comercializate de sud-coreenii de la Hyundai sub numele de Ioniq 5 se vinde, zilele acestea, in nenumarate versiuni si configuratii. Printre multiplele optiuni puse de asiatici la dispozitia cumparatorilor a reusit sa-si faca loc, mai nou, si o varianta de inalta performanta comercializata sub indicativul Ioniq 5 N - respectiva aroma combinand doua motoare electrice pentru a produce o putere de 650 CP.

Seria ingredientelor care compun reteta specifica departamentului tehnic continua, mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana, cu un sistem inteligent - cu functie de vectorizare a cuplului, de tractiune integrala, astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa-si gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in fix 3.4 secunde, lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv o viteza de top de 260 de kilometri pe ora, potrivit primelor informatii disponibile.

Aceeasi savoare Ioniq 5 N se mai poate lauda, mentioneaza compania Hyundai, si cu o baterie litiu-ion de 84 kWh, insa valoarea caracteristica autonomiei nu ramane - pentru moment, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii. In schimb, primele detalii acordate publicitatii scot la iveala faptul ca din meniu nu lipsesc nici discurile de franare supradimensionate - cu diametrul de pana la 400 de milimetri, suspensia dotata cu amortizoare controlate electronic ori, daca mai trebuia cumva precizat, diferentialul e-LSD.

Daca vine vorba, intr-un final, despre aspectul estetic, modelul in cauza urmeaza sa se remarce atat prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate - condimentate cu prize masive, respectiv un difuzor de aer imens, cat si prin aripile laterale proeminente, jantele din aliaj de dimensiuni generoase, pe 21 de inch, eleronul atent sculptat de la nivelul plafonului. Detalii oferite alaturi de scaune sport - cu tetiere incoporate, o tapiterie din piele si Alcantara, cusaturi contrastante, volan cu design cu trei spite si instrumente de bord digitale, desigur.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 17 Ianuarie 2024