Noua masina de la Volkswagen e nebunie curata: are un design retro la exterior si 286 de cai pe puntea spate. Cum arata in realitate

Noua masina de la Volkswagen e nebunie curata: are un design retro la exterior si 286 de cai pe puntea spate. Cum arata in realitate
  • Noua masina de la Volkswagen e nebunie curata
  • Are un design retro la exterior si 286 de cai pe puntea spate
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Programata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri - la vanzare, abia din 2024, respectiva reteta continua cu o caroserie finisata in doua culori. Si livrata in compania unei cabine echipate cu trei randuri diferite de scaune, lista atractiilor interioare cuprinzand inclusiv un ecran tactil cu diagonala de 12.9 inch.

Lansata pe piata in urma cu mai bine de-un an, cea dintai generatie a modelului oferit de Volkswagen sub denumirea de ID. Buzz isi intampina - in aceste zile, clientii dornici sa epateze numai intr-o singura configuratie. Din fericire, nefericita situatie se va schimba radical in perioada urmatoare de timp, atunci cand consumatorii de esente tari in sticle mari vor putea opta si pentru o versiune cu ampatament marit, noua optiune, anuntata recent, remarcandu-se in special prin lungimea de aproape cinci metri a caroseriei disponibile in mod optional - contra cost, intr-o combinatie de doua culori contrastante.

In cabina, de cealalta parte a portierelor, lista atractiilor principale cuprinde inclusiv doua display-uri color si trei randuri de scaune, pe cand fisa cu specificatii de ordin tehnic anunta ca propulsia va fi asigurata de un motor electric sinonim o putere de aproximativ 286 CP, livrata doar puntii spate, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea - cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de 7.9 secunde, acul vitezometrului continuandu-si mai apoi incursiunea pana la o viteza de top limitata la pragul de 180 km/h. Nota de plata a modelului comercializat sub indicativul ID. Buzz LWB nu reprezinta, pentru moment, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, un comunicat pus la dispozitia presei dezvaluind - in schimb, ca reteta caracteristica departamentului tehnic se va incheia cu o baterie litiu-ion de 85 kWh.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 15 Iunie 2023