Oficial: Cea mai noua masina lansata pe piata din Romania are 204 cai sub capota, dar nu consuma decat 0.4 la suta

Oficial: Cea mai noua masina lansata pe piata din Romania are 204 cai sub capota, dar nu consuma decat 0.4 la suta
  • Oficial: Cea mai noua masina lansata pe piata din Romania...
  • ... are 204 cai sub capota, dar nu consuma decat 0.4 la suta
Distribuie pe Facebook

Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv blocuri optice fata si spate cu LED, in cazul in care mai era cumva nevoie de o astfel de precizare.

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de 33 de saptamani si jumatate, inca din prima parte a lunii septembrie, cel mai recent Passat din istorie se vinde, zilele acestea, in nenumarate versiuni si configuratii, printre multiplele optiuni puse de germanii de la Volkswagen la dispozitia cumparatorilor regasindu-se, mai nou, si o varianta 1.5 eHybrid.

Echipata cu un sistem de propulsie care combina o unitate turbo cu patru cilindri in linie, de 1.498 de centimetri cubi si undeva in jurul a 150 CP, pe benzina, dupa cate se mentioneaza si in cadrul fisei cu specificatii de ordin tehnic, cu un motor electric de 115 CP, plus o baterie litiu-ion cu capacitate de 19.7 kWh pentru un maxim de 204 cai, respectiva reteta se traduce si printr-un 0 - 100 km/h in exact 8.0 secunde.

Lansat, de curand, si pe piata din Romania, la preturi ce pornesc de la 42.727 de euro, acelasi Volkswagen Passat 1.5 eHybrid se va mai putea lauda, printre altele, si cu o viteza de top de 220 de kilometri pe ora, principala atractie constand insa, fara doar si poate, in consumul mediu de carburant de numai 0.4%, datorat autonomiei EV de pana la 133 km.

Daca vine vorba, in schimb, despre dotarea de serie, printre echipamentele oferite in standard, fara costuri suplimentare, de modelul cu pricina au reusit sa-si faca loc atat farurile si stopurile cu tehnologie LED, cat si jantele cu un diametru de 17 inch, din aliaj usor sculptate, senzorii de parcare fata si spate, scaunele cu reglaj manual, instrumentele de bord digitale, tapiteria confectionata din material textil.

Acelasi pachet disponibil in schimbul sumei minime de 42.727 de euro continua cu un display tactil cu diagonala de 12.9", o bancheta rabatabila asimetric, un volan cu trei spite, plus padele pentru schimbarea treptelor de viteza, climatizare automata, cu reglarea pe doua zone a temperaturii, airbag central, camera pentru marsarier, cruise control adaptiv.

Totodata, de la orizont nu lipsesc, mai mult ori mai putin surprinzator, nici franarea autonoma de urgenta, cu detectare a pietonilor si biciclistilor, sau asistentul pentru mentinerea benzii de mers, pe cand lista optionalelor care caracterizeaza vehiculul german se limiteaza la scaunele incalzite, sistemul de navigatie, incarcarea wireless a dispozitivelor mobile, carligul de remorcare, dezvaluie configuratorul local.

Volkswagen Passat B9 Variant - Galerie foto

Volkswagen Passat B9 Variant - Galerie foto

Volkswagen Passat B9 Variant - Galerie foto

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (228) Poze Volkswagen Passat B9 Variant - Galerie foto
mai multe