Prima Honda ZR-V din istorie a debutat oficial. Japonezii nu ofera nici macar o singura motorizare diesel. Cat costa

Prima Honda ZR-V din istorie a debutat oficial. Japonezii nu ofera nici macar o singura motorizare diesel. Cat costa
  • Prima Honda ZR-V din istorie a debutat oficial
  • Japonezii nu ofera nici macar o singura motorizare diesel
  • Cat costa
Trimite unui prieten

Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv blocuri optice cu tehnologie LED. Plus climatizare automata, cu reglare pe doua zone a temperaturii.

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de 24 de saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii lui mai, cea dintai generatie a modelului Honda ZR-V are - incepand de miercuri, si un pret de vanzare. 43.900 de euro este, mai exact, suma minima pe care cumparatorii respectivei masini o vor avea de achitat in Germania - acolo sunt disponibile doua variante diferite de echipare. Cunoscuta sub indicativul Sport, versiunea de baza ofera - fara costuri suplimentare, dupa cum mentionam si anterior, la inceputul acestui material, atat blocuri optice cu tehnologie LED, cat si o instalatie de climatizare cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii, potrivit configuratorului local.

Honda ZR-V - Galerie foto

Honda ZR-V - Galerie foto

Honda ZR-V - Galerie foto

Reteta specifica optiunii cu pricina continua, mai mult ori mai putin surprinzator, cu jante confectionate din aliaj - caracterizate de un diametru de 18 inch, cu o camera video pentru mersul in marsarier, cu senzori de parcare fata si spate. Cu precizarea ca din meniu nu lipsesc - ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi, glumi sau exagera cu nimic, nici instrumentele de bord partial digitale, scaunele cu actionare electrica, plus functie de incalzire, bancheta rabatabila fractionat, display-ul central cu o diagonala de noua inch, tapiteria realizata din stofa si piele sintetica, sistemul audio cu opt difuzoare, asistentul activ pentru mentinerea benzii de rulare, airbag-ul central, cruise control-ul adaptiv, franarea autonoma de urgenta.

In ceea ce priveste configuratia de top, comercializata sub denumirea de Honda ZR-V Advance, conform configuratorului destinat pietei din Germania, aceasta va pune la dispozitia clientilor sai si 12 boxe premium - care poarta semnatura specialistilor marcii Bose. Pe lista cu dotari standard se mai regasesc si - extrem de important de adaugat, instrumentele de bord complet digitale, scaunele cu functie de memorare a pozitiei, bancheta incalzita, tapiteria din piele / piele sintetica, head-up display-ul. Indiferent insa de echiparea aleasa, propulsia va fi asigurata de un ansamblu hibrid - compus dintr-o unitate aspirata de 2.0 litri, pe benzina, si doua motoare electrice pentru un total de 184 CP.

Asa se face ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in 7.9 - 8.0 secunde - pe cand viteza maxima urca pana la pragul de 173 km/h. Daca vine vorba, in schimb, despre consumul mediu, SUV-ul cu o lungime de aproximativ 4.57 metri si un ampatament de circa 2.657 de milimetri necesita undeva in jurul a 5.8 litri de carburant pentru a parcurge clasica distanta de 100 de kilometri - o valoare echivalenta cu emisii medii de dioxid de carbon de 131 de grame per kilometru, mai anunta oficialii companiei producatoare in brosura autovehiculului de 2.130 - 2.155 de kilograme.

Honda ZR-V - Galerie foto

Honda ZR-V - Galerie foto

Honda ZR-V - Galerie foto

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (85) Poze Honda ZR-V - Galerie foto
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 9 Noiembrie 2023