Prima Honda ZR-V din istorie a debutat oficial. Japonezii nu ofera nici macar o singura motorizare diesel. Cum arata in realitate

Prima Honda ZR-V din istorie a debutat oficial. Japonezii nu ofera nici macar o singura motorizare diesel. Cum arata in realitate
  • Prima Honda ZR-V din istorie a debutat oficial
  • Japonezii nu ofera nici macar o singura motorizare diesel
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, cumparatorii vor descoperi, in schimb, un propulsor aspirat - cu o capacitate cilindrica de 1.993 de centimetri cubi, pe benzina. Care lucreaza impreuna cu un set compus din doua unitati electrice pentru a pune la dispozitia celui aflat la volan - prin intermediul unei cutii CVT, cu variatie continua, undeva in jurul a 184 de cai.

Anuntata cu mare fast si tam-tam acum mai bine de patru saptamani, inca de la finalul lunii trecute, prima generatie a modelului Honda ZR-V stie - cu siguranta - cum sa impresioneze. Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroomuri - la vanzare - pana la sfarsitul anului 2023, respectivul automobil de clasa compacta se remarca, la nivelul departamentului exterior, in special prin grila de dimensiuni mai mult decat generoase a radiatorului, insa nici jantele din aliaj cu un diametru de 18 inch, disponibile in standard, dupa cate precizeaza japonezii in comunicatul oficial de presa, sau stopurile alungite nu vor trece intocmai neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am gresi cu nimic.

De cealalta parte a portierelor, la interior, masina cu pricina, care masoara aproape 4.57 metri in lungime, pe cand ampatamentul depaseste - doar cu putin, ce-i drept, pragul celor 2.655 de milimetri, se bucura si de un display central cu o diagonala de noua inch. Nu lipsesc din meniu nici instrumentele de bord digitale si configurabile, afisajul pe parbriz, scaunele actionate electric, bancheta cu incalzire, volanul in trei spite, instalatia de climatizare cu reglare automata a temperaturii ori, important de mentionat, difuzoarele audio de la Bose, in timp ce propulsia este asigurata de un sistem hibrid compus dintr-o unitate aspirata in patru cilindri, cu capacitatea de 2.0 litri, pe benzina, plus o pereche de motoare electrice pentru o putere totala de 184 CP - livrata rotilor printr-o cutie cu variatie continua, indeajuns pentru ca problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de 7.8 - 8.0 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 23 Iunie 2023