Prima masina de serie cu trei motoare electrice. Compania producatoare a publicat acum toate fotografiile oficiale
- Prima masina de serie cu trei motoare electrice a debutat oficial
- O putere maxima de pana la 503 CP este livrata rotilor de pe ambele punti
- Acceleratia de la 0 la 100 km/h se va realiza in patru secunde si jumatate
O putere maxima de pana la 503 CP si un sprint de la 0 la 100 km/h in doar 4.5 secunde completeaza fisa cu specificatii tehnice.
Anuntata in urma cu mai bine de trei luni, chiar la sfarsitul iernii trecute, prima masina de serie cu trei motoare electrice revine astazi in atentia publicului larg. Noua versiune Audi e-tron S, caci despre aceasta este vorba, ofera pana la 503 CP si 973 Nm pe ambele punti, astfel ca acceleratia de la 0 la 100 km/h dureaza doar 4.5 secunde, evident.
Viteza maxima este limitata, in schimb, la 210 km/h, in timp ce autonomia bateriei cu capacitatea de 95 kWh se ridica la 360 de kilometri, conform standardelor WLTP (365 de kilometri pentru varianta de caroserie e-tron S Sportback).
In ceea ce priveste departamentul estetic, prima masina de serie cu trei motoare electrice se remarca printr-un design familiar, cu anumite elemente restilizate insa pentru un plus de sportivitate. Echiparea standard cuprinde inclusiv jante din aliaj cu diametrul pe 20 de inch, ce vor putea fi inlocuite - in viitorul apropiat - cu unele si mai mari, pe 22".
Daca vine vorba, in schimb, despre departamentul interior... ei bine, lista ingredientelor ce compun noua reteta Audi e-tron S cuprinde si tapiterie din piele, plus Alcantara, ornamente din fibra de carbon si scaune specifice.
Prima masina de serie cu trei motoare electrice impresioneaza si prin dotarile disponibile, clientii avand la dispozitie si faruri cu matrice de LED-uri sau ceasuri de bord digitale. Seria vestilor bune continua cu o pereche de camere video care joaca rolul oglinzilor retrovizoare, pe cand cele doua ecrane color centrale inlocuiesc comenzile fizice.
Noua versiune Audi e-tron S va fi comercializata pe piata din Germania incepand cu toamna acestui an, in schimbul unor sume minime de 93.800 de euro - respectiv 96.050 euro pentru varianta de caroserie e-tron S Sportback.
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Vw touran diesel 2011 5790 € Renault megane 16v 2006 2000 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €