Prima masina de serie cu trei motoare electrice. Cum arata in realitate

Prima masina de serie cu trei motoare electrice. Cum arata in realitate
  • Prima masina de serie cu trei motoare electrice
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

O acceleratie de la 0 la 100 de kilometri pe ora in doar 4.5 secunde se numara printre principalele atractii ale fisei cu specificatii tehnice.

Anuntata oficial in urma cu numai doua saptamani, prima masina de serie cu trei motoare electrice ofera o putere maxima de pana la 503 CP, plus un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 4.5 secunde. O viteza maxima limitata la pragul celor 210 km/h, dar si o autonomie totala de aproximativ 360 de kilometri (365 km in cazul variantei de caroserie e-tron S Sportback) completeaza fisa cu specificatii tehnice a noului Audi e-tron S, echipat la randul lui cu o baterie de 95 kWh.

Daca vine insa vorba, in schimb, despre lista acelor ingrediente care compun reteta vizuala caracteristica situatiei date, ei bine... seria vestilor bune cuprinde inclusiv spoilere fata si spate agresiv stilizate, aripi laterale proeminente si chiar jante din aliaj cu diametrul de pana la 22 de inch, conform informatiilor date publicitatii.

In ceea ce priveste departamentul interior, ei bine... prima masina de serie cu trei motoare electrice isi intampina clientii intr-o ambianta ultramoderna, dar familiara, cu trei display-uri color montate la nivelul panoului de bord. Alte doua astfel de elemente vor insoti fetele destinate portierelor de la sofer si pasagerul din dreapta acestuia atunci cand cumparatorii noului Audi e-tron S (Sportback sau normal) vor prefera sa opteze pentru camerele video ce inlocuiesc oglinzile retrovizoare.

Totodata, in functie de dotarile si echipamentele bifate, din prim-plan nu vor lipsi nici tapiteria realizata dintr-o combinatie de piele si alcantara, ornamentele din fibra de carbon, suspensia pe aer, farurile cu matrice de LED-uri, afisajul pe parbriz, sistemul de infotainment de ultima generatie, scaunele cu reglare electrica etc.

Distribuie pe Facebook
mai multe