Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne. Cehii au publicat acum toate imaginile oficiale

Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne. Cehii au publicat acum toate imaginile oficiale
  • Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne
  • Cehii au publicat acum toate imaginile oficiale
Distribuie pe Facebook

Sub capota, clientii vor avea la dispozitie sisteme de propulsie cu valori maxime de pana la 306 CP si 460 Nm.

Dupa o lunga perioada de asteptare, prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne a debutat oficial. Prezentata publicului larg in urma cu doar cateva momente, sub denumirea de Enyaq iV, cea mai noua creatie a cehilor se remarca numaidecat prin grila frontala... iluminata cu aproximativ 130 de LED-uri.

Capota cu nervuri, blocurile optice angulare si jantele din aliaj de pana la 21 de inch completeaza - alaturi de aripile laterale bine conturate si eleronul proeminent din dotarea lunetei, seria atractiilor exterioare.

Skoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV

In cabina, prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne iese in evidenta in special prin display-ul central cu o diagonala mai mult decat generoasa: 33 cm. Alte detalii includ instrumente de bord digitale, volan cu design in doua sau trei spite si tapiterie din piele ori lana (40%) si poliester din sticle reciclate (60%).

Sub capota, meniul disponibil in cazul celei mai noi creatii a cehilor debuteaza cu o versiune Enyaq 50 iV, unde propulsia este asigurata de un singur motor electric si o baterie cu capacitatea de circa 55 kWh.

Fisa cu specificatii tehnice continua in cazul de fata cu o putere totala de 148 CP, plus un cuplu maxim de 220 Nm. In aceasta configuratie, prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne accelereaza de la 0 la 100 km/h in 11.4 secunde, atinge o viteza de top de 160 km/h si ofera o autonomie de aproximativ 340 km.

Urmatoarea pe lista, varianta Enyaq 60 iV ii permite celei mai noi creatii a cehilor sa se laude cu un motor electric de 179 CP si 310 Nm, alimentat de o baterie cu capacitatea de 62 kWh, conform brosurii oficiale.

Skoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV

Asa se face ca, de aceasta data, prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne accelereaza de la 0 la 100 km/h in 8.7 secunde si ofera o autonomie de circa 390 km. Valori ce evolueaza in 204 CP si 310 Nm, plus 8.5 secunde si 510 km, daca se opteaza pentru configuratia 80 alimentata de o baterie de 82 kWh.

Respectiva versiune 80 este comercializata, de asemenea, si in compania a doua motoare electrice, varianta 80x venind cu 265 CP si 425 Nm pe ambele punti, un 0 - 100 km/h in 6.9 secunde si autonomie de 460 km.

Cea mai noua creatie a cehilor mai poate fi comandata si intr-o configuratie ENYAQ RS iV, cu doua motoare electrice si 306 CP, plus 460 Nm pe ambele punti. Formula sinonima cu o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 6.2 secunde, o viteza de top de 180 km/h si, nu in ultimul rand, o autonomie de 460 km, potrivit producatorului.

Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne mai ofera si volan incalzit, comenzi vocale, incarcare wireless a telefonului mobil, afisaj pe parbriz cu realitate augmentata, blocuri optice cu tehnologie LED etc.

Skoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (100) Poze Skoda Enyaq iV
mai multe