Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne. Cum arata in realitate, fara Photoshop, cea mai noua masina a cehilor

Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne. Cum arata in realitate, fara Photoshop, cea mai noua masina a cehilor
  • Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne
  • Cum arata in realitate, fara Photoshop, noua masina a cehilor
Distribuie pe Facebook

Sub capota, clientii vor avea la dispozitie cinci versiuni diferite, cu varianta de top livrand ambelor punti nu mai putin de 306 CP si 460 Nm.

Dezvelita oficial chiar in cursul zilei de ieri, prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne stie cu siguranta cum sa impresioneze. Fie ca este vorba despre noua grila frontala iluminata, cu aproximativ 130 de LED-uri in dotare, fie ca discutam despre jantele din aliaj cu diametrul de pana la 21 de inch, cea mai noua masina a cehilor nu trece neobservata.

In cabina, in schimb, principala atractie o reprezinta perechea de display-uri de la nivelul plansei de bord, cu ecranul destinat sistemului de infotainment oferind...

... o diagonala de pana la 33 de centimetri. Alte detalii includ tapiterie din piele sau lana (40%) si poliester din sticle reciclate (60%). volan multifunctional cu design in doua ori trei spite si, optional, functie de incalzire, vitezometru digital, incarcare wireless a telefonului mobil, comenzi vocale, plus un afisaj pe parbriz cu adevarat revolutionar, cu realitate augmentata.

Sub capota, dupa cum precizam si anterior, prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne isi va intampina clientii alaturi de cinci optiuni diferite.

Propunerea celei mai noi masini a cehilor debuteaza cu versiunea Enyaq 50 iV, care ofera un singur motor electric de 148 CP, alimentat de o baterie cu capacitatea de 55 kWh. In aceasta configuratie, ei bine... primii 100 de kilometri pe ora vin dupa abia 11.4 secunde, viteza maxima nu depaseste 160 km/h, iar autonomia totala se invarte in jurul valorii de 340 de kilometri.

Cu o singura unitate de propulsie se pot "lauda" si variantele de motorizare Enyaq 60 iV, respectiv Enyaq 80 iV, insa toate celelalte specificatii sunt radical diferite.

Versiunea 60 beneficiaza de o baterie de 62 kWh si un motor de 179 CP, astfel ca sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora dureaza 8.7 secunde, iar autonomia e de 390 de kilometri. In configuratia 80, prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne anunta un motor de 204 CP, o baterie de 82 kWh, un 0 - 100 de kilometri pe ora in 8.5 secunde, o autonomie de 510 de kilometri.

Aceeasi varianta 80 cu baterie de 82 kWh poate fi comandata si alaturi de doua motoare, cu 265 CP pe ambele punti, 0 - 100 de kilometri pe ora in 6.9 secunde...

... si autonomie de 460 de kilometri. In versiunea de top ENYAQ RS iV, cea mai noua masina a cehilor se bucura, mai mult sau mai putin surprinzator, de doua motoare electrice, dar cu 306 CP si 460 Nm pe ambele punti, de unde si acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 6.2 secunde, plusul de performanta traducandu-se printr-un compromis la nivel de autonomie: 460 de kilometri.

Distribuie pe Facebook
mai multe