Primul Mercedes EQC Sedan din istorie, surprins in teste pe strazile Europei. Viitorul model al nemtilor, fotografiat cu doua display-uri uriase in bord

Primul Mercedes EQC Sedan din istorie, surprins in teste pe strazile Europei. Viitorul model al nemtilor, fotografiat cu doua display-uri uriase in bord
  • Primul Mercedes EQC Sedan din istorie, surprins in teste pe strazile Europei
  • Viitorul model al nemtilor, fotografiat cu doua display-uri uriase in bord
Distribuie pe Facebook

Debutul oficial ar putea avea loc pe parcursul urmatoarelor luni. Pana la finalul anului 2024.

Formata din nici mai mult, nici mai putin de opt produse diferite, cu marea batalie pentru cumparatori dandu-se - la acest moment, intre un EQA, un EQB, un EQE, un EQE SUV, un EQS, un EQS SUV, un EQT si, nu in ultimul rand, un EQV, controversata gama de masini cu propulsie pur electrica a companiei Mercedes este pe cale sa se imbogateasca cu o noua optiune. Explicatia: nemtii au scos - la sfarsitul saptamanii trecute, pe strazile Europei, in teste primul EQC Sedan din istorie.

Asteptata sa isi faca aparitia in showroom-uri, la vanzare, inainte ca anul 2024 sa isi ia ramas-bun, viitoarea creatie ascunde la exterior - sub camuflajul omniprezent la nivelul caroseriei in patru portiere, o larga varietate de elemente si detalii familiare, inspirate de fratii mai mari. Daca vine vorba - in schimb, despre meniul caracteristic departamentului interior, de la orizont nu lipsesc nici ecranele supradimensionate, unul cu, altul fara touchscreen.

Mercedes EQC - Poze spion

Gandita special pentru a concura impotriva unor nume precum Tesla Model 3, cea dintai generatie a automobilului pe care Mercedes ar putea sa il comercializeze sub denumirea de EQC Sedan va mai gazdui, in cabina, si scaune fata multifunctionale - cu actionare electrica, incalzire, ventilatie, un sistem audio de inalta fidelitate, de la Burmester, o instalatie de climatizare cu reglarea automata a temperaturii. Si - mai mult ori mai putin surprinzator, afisaj pe parbriz cu realitate augmentata.

Sub capota, propulsia ar urma sa fie asigurata, in cazul versiunii de baza, de numai un singur motor - cu puterea livrata doar rotilor de pe puntea spate. La polul opus, varianta de top va combina doua unitati pentru un total de peste 500 de cai - livrat ambelor punti, astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi eventual, cu pedala de acceleratie la podea, in sub patru secunde, pe cand viteza maxima va depasi 200 km/h.

Cea dintai generatie a autoturismului pe care Mercedes il va vinde sub denumirea de EQC Sedan isi va mai intampina viitorii cumparatori si alaturi de un acumulator litiu-ion de dimensiuni generoase - capabil sa ii confere vehiculului proiectat special pentru a concura impotriva unor nume precum Tesla Model 3 o autonomie minima de peste 500 de kilometri. Multumita unei arhitecturi la 800V, incarcarea de la 10 la 80% ar trebui sa dureze - mai mult sau mai putin surprinzator, sub 20 de minute.

Mercedes EQC - Poze spion

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 17 Aprilie 2024