Primul model electric fabricat in Romania a debutat oficial. Cum arata in realitate

Primul model electric fabricat in Romania a debutat oficial. Cum arata in realitate
Oferit deja spre vanzare, acesta combina o unitate de 168 CP si o baterie de 43 kWh.
Trimite unui prieten

Anuntat cu mare fast si tam-tam in urma cu opt zile, la inceputul iernii curente, noul Ford Puma Gen-E nu mai necesita niciun fel de introducere sau de prezentare. Privit de la exterior, primul model electric asamblat in Romania iese numaidecat in evidenta prin design-ul usor modificat, pe cand interiorul se remarca in continuare prin doua display-uri color diferite.

Disponibil deja spre comercializare, acesta mixeaza un propulsor sinonim cu 168 de cai putere si un acumulator de 43 de kilowati-ora, indeajuns ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie blocata la podea, intr-un interval de timp de 8.0 secunde, autonomia totala de 376 de kilometri completand fisa tehnica.

Noul Ford Puma Gen-E se bucura, mai mult ori mai putin surprinzator, si de faruri cu matrice de LED-uri, de jante confectionate din aliaj usor, de instrumente de bord digitale. Acestora li se mai alatura scaune si parbriz cu functie de incalzire, tapiterie realizata din piele sintetica, incarcator wireless pentru mobil, sistem audio de inalta fidelitate, instalatie de climatizare automata.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 9 Decembrie 2024