Se vor umple strazile de ea. Masina care consuma 1,1 la suta, mai aproape de lansarea europeana

Se vor umple strazile de ea. Masina care consuma 1,1 la suta, mai aproape de lansarea europeana
  • Noul Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid ajunge in showroom-urile europene incepand cu vara acestui an
  • Automobilul sud-coreean ofera un motor electric si un benzinar de 1.6 litri pentru 141 cai putere
  • Consumul mediu de carburant este de 1.1 litri la 100 kilometri, potrivit informatiilor oficiale
Distribuie pe Facebook

Ioniq Plug-In Hybrid, automobilul care consuma numai 1.1 litri de carburant la 100 de kilometri, va ajunge in showroom-urile Hyundai de pe teritoriul Europeni incepand cu vara acestui an, au dezvaluit recent oficialii producatorului sud-coreean.

A trecut mai bine de un an de la debutul sau public din cadrul evenimentului Geneva International Motor Show 2016, iar noul Ioniq Plug-In Hybrid lipseste in continuare cu desavarsire din showroom-urile europene ale marcii Hyundai.

Situatia se va schimba insa radical in urmatoarele saptamani, producatorul sud-coreean dezvaluind in urma cu numai cateva momente ca respectivul model cu propulsie alternativa va fi disponibil la vanzare incepand cu vara lui 2017.

Oficialii Hyundai nu au anuntat, din pacate, si preturile noului Ioniq Plug-In Hybrid, insa exista mari sanse ca acesta sa se pozitioneze intre versiunea cu propulsie hibrida traditionala si varianta complet electrica, care pot fi deja comandate.

Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid

Lasam in urma misterul pretului de pornire si mergem mai departe, pentru a reaminti ca automobilul sud-coreean adopta in compartimentul motor o unitate pe benzina cu capacitatea cilindrica de 1.6 litri si puterea maxima de 105 CP.

Respectiva motorizare in patru pistoane este oferita alaturi de un propulsor electric de 61 cai putere, alimentat de o baterie litiu-ion polimer cu capacitatea de 8.9 kWh, intregul asamblu producand undeva in jurul a 141 CP.

Chiar si asa, noul Ioniq Plug-In Hybrid are nevoie de aproximativ 10.6 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, in timp ce acul vitezometrului nu depaseste pragul celor 178 kilometri pe ora, potrivit ultimelor informatii oficiale.

Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid

Modelul sud-coreenilor de la Hyundai impresioneaza, in schimb, prin consumul mediu de carburant: 1.1 litri la 100 km sau zero (benzina) daca soferul alege sa ruleze in modul complet electric, disponibil pentru 63 kilometri.

Intr-un, meniul propus de noul Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid continua cu ceasurile digitale afisate pe un ecran de sapte inch, incarcarea wireless pentru telefonul mobil si compatibilitatea Apple CarPlay / Android Auto.

Nu lipsesc din meniu, de asemenea, nici sisteme de siguranta activa de ultima generatie - precum pilotul automat adaptiv, franarea autonoma de urgenta cu functie de detectare a pietonilor sau asistentul pentru mentinerea benzii de rulare.

Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid

Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (40) Poze Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 18 Mai 2017