Toyota a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale. Noua masina a japonezilor are un design SF la exterior si 220 de cai sub capota. Cat costa

Toyota a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale. Noua masina a japonezilor are un design SF la exterior si 220 de cai sub capota. Cat costa
  • Toyota a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale
  • Noua masina a japonezilor are un design SF la exterior si 220 de cai sub capota
  • Cat costa
Distribuie pe Facebook

Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv blocuri optice condimentate cu tehnologia LED, o instalatie de climatizare cu reglarea automata, pe doua zone, a temperaturii, jante cu diametrul de 17 inch, confectionate din aliaj usor, ori tapiterie realizata din material textil.

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de cinci luni si jumatate, inca din ultima parte a lui iunie 2023, cea de-a doua generatie a celebrei compacte vandute de compania Toyota sub denumirea de C-HR are - incepand din aceasta saptamana, si o nota de plata. 34.990 de euro este - mai mult sau mai putin surprinzator, suma minima pe care cumparatorii respectivului produs o vor avea de platit in Germania, acolo unde varianta de baza combina un propulsor aspirat cu patru cilindri in linie, plus o capacitate de 1.8 litri, pe benzina, si un motor electric pentru o putere totala de 140 CP, livrata rotilor de pe puntea fata.

O cutie cu variatie continua completeaza - daca mai trebuia cumva mentionat, fisa cu specificatii tehnice a versiunii in cauza, astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi gaseste rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de aproximativ 9.9 secunde. Viteza maxima nu va depasi - in schimb, 175 km/h, in timp ce consumul mediu de carburant se invarte in jurul unei valori de 4.7-4.8 litri la 100 de kilometri, important de adaugat.

Toyota C-HR

In ceea ce priveste echiparea standard, ei bine, lista cu pricina debuteaza cu blocuri optice condimentate cu tehnologia LED - acestora alaturandu-li-se o camera pentru mersul cu spatele, dar si jante cu diametrul de 17 inch, confectionate din aliaj usor. Plus instrumente de bord digitale si configurabile - acompaniata de un display cu o diagonala de 12.3", un sistem de climatizare cu reglarea automata, pe doua zone, a temperaturii, o tapiterie realizata din material textil, navigatie insotita de un display cu o diagonala de 8", geamuri actionate electric, Apple CarPlay, Android Auto, cruise control adaptiv, sapte airbag-uri, Blind Spot Warning.

Comercializata la preturi incepand de la exact 34.990 de euro - dupa cum precizam, de altfel, si anterior, generatia cu numarul doi a celebrului vehicul pe nume C-HR se vinde, in Germania, in patru versiuni diferite de motorizare, potentialii cumparatori putand opta, pe langa varianta mentionata la inceput de material, pentru alte trei configuratii electrificate. Fiecare croita in jurul unui motor aspirat in patru cilindri - cu o capacitate de 2.0 litri, pe benzina, indica fisa cu specificatii tehnice.

Prima si a doua mizeaza pe un asamblu HEV cu unul ori doua motoare electrice in dotare, plus 197 de cai putere si FWD sau tractiune integrala, pe cand ultima ofera o solutie plug-in hybrid - al carui element principal de atractie consta mai degraba in bateria litiu-ion de 13.6 kWh decat in cei 223 CP. Datorita acesteia - un ingredient sinonim cu o autonomie EV de pana la 62-66 de kilometri, ei bine, consumul mediu de carburant nu va depasi 0.9-1.0 litri la 100 de kilometri.

Toyota C-HR

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (38) Poze Toyota C-HR
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 6 Decembrie 2023