Uita de BMW Seria 5! Mercedes prezinta oficial noul E 53 AMG cu motor I6 de 612 CP si 0 - 100 km/h in doar 3.8 secunde. Cum arata in realitate

Uita de BMW Seria 5! Mercedes prezinta oficial noul E 53 AMG cu motor I6 de 612 CP si 0 - 100 km/h in doar 3.8 secunde. Cum arata in realitate
  • Uita de BMW Seria 5!
  • Mercedes prezinta oficial noul E 53 AMG cu motor I6 de 612 CP si 0 - 100 km/h in doar 3.8 secunde
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

De la orizont nu lipsesc, de asemenea, nici echipamentele menite sa transforme, atunci cand se doreste, fiecare calatorie intr-o adevarata oaza de confort, precum scaunele actionate electric, acompaniate de functii de memorare a pozitiei, de incalzire, de ventilatie, de masaj.

Introdusa cu mare fast si tam-tam acum mai bine de trei saptamani, inca de la inceputul lunii trecute, cea dintai generatie a modelului Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Urmand a fi comercializat atat intr-o versiune in patru portiere, cat si intr-o varianta break, gandita special pentru a concura impotriva unor automobile precum Audi S6 Avant, autoturismul in cauza se remarca numaidecat prin spoilerele agresiv stilizate - disponibile alaturi de prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer.

Reteta specifica departamentului vizual continua, printre altele, cu o grila iluminata a radiatorului, praguri proeminente si evacuare cvadrupla, jantele cu diametrul de pana la 21 de inch - sculptate din aliaj usor, completand lista atractiilor exterioare, pe cand interiorul se lauda cu instrumente de bord digitale, scaune sport, insotite de reglare electrica, functie de memorare a pozitiei, incalzire, ventilatie, masaj, un display central cu diagonala de 12.3". Alte dotari demne de enumerat cuprind - mai mult sau mai putin surprinzator, inclusiv o tapiterie confectionata din piele Nappa, un sistem de navigatie cu realitate augmentata, instalatie audio de la Burmester.

Sub capota, primul Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ din istorie ofera - precum noul Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+, un motor turbo cu sase cilindri in linie, de 2.999 de centimetri cubi, ce dezvolta undeva in jurul a 449 de cai putere si 560 de Newton-Metri. Agregatului pe benzina i se alatura - anunta un comunicat pus la dispozitia presei de specialitate, o unitate electrica de 163 CP si 480 Nm, alimentata de o baterie litiu-ion cu capacitatea de 28.6 kWh, astfel rezultand un total de pana la 612 cai putere, livrat ambelor punti.

In consecinta, eterna problema a sprintului de la zero la 100 km/h isi gaseste - cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea in numai 3.8 secunde, aceeasi serie de caracteristici tehnice gazduind - totodata, si o viteza de top limitata la 250, 275 ori 280 de kilometri pe ora, in functie de diferite variabile. La polul opus, consumul de carburant variaza intre 0.8 si 1.1 litri la 100 km - multumita autonomiei EV de pana la 101 kilometri, pachetul cu pricina plusand cu discuri de franare uriase, de 370 de milimetri, pentru rotile fata, cu o suspensie condimentata cu amortizoare adaptive, cu un diferential controlat electronic, cu punte spate directoare.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 4 Aprilie 2024