Uita de Tesla Model 3! Volkswagen prezinta oficial noul ID.7 cu faruri cu matrice de LED-uri, scaune cu masaj si autonomie de pana la 700 de kilometri. Cum arata in realitate

Uita de Tesla Model 3! Volkswagen prezinta oficial noul ID.7 cu faruri cu matrice de LED-uri, scaune cu masaj si autonomie de pana la 700 de kilometri. Cum arata in realitate
  • Uita de Tesla Model 3!
  • Volkswagen prezinta oficial noul ID.7 cu faruri cu matrice de LED-uri, scaune cu masaj si autonomie de pana la 700 de kilometri
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, propulsia este asigurata de un motor cu 286 de cai si 550 de Newton-Metri. Potrivit primelor informatii si detalii date publicitatii.

Prezentata publicului larg cu numai sapte zile in urma - chiar in prima jumatate a saptamanii trecute, mult anticipata versiune de serie a conceptului Volkswagen ID Vizzion stie, cu siguranta, cum sa impresioneze. Proiectata special pentru a concura impotriva unor nume precum Tesla Model 3, respectiva masina ia forma unui sedan cu alura de fastback si o lungime de aproximativ 4.961 de milimetri, acelasi produs asteptat sa isi faca aparitia in showroom-uri, la vanzare, pe parcursul urmatoarelor luni - incepand cu a doua parte a anului curent, sub denumirea de ID. 7, plusand, la nivelul departamentului exterior, cu o pereche de faruri inteligente, condimentate cu matrice de LED-uri. La interior - departe de privirile insistente ale curiosilor, lista atractiilor principale debuteaza cu un set compus din doua display-uri diferite, unul pentru instrumentele de bord digitale si altul pentru sistemul multimedia de ultima generatie, seria vestilor bune continua cu scaunele fata cu functie de masaj, afisajul pe parbriz cu realitate augmentata, instalatia de climatizare extrem de avansata, ce regleaza automat temperatura, in functie de o larga varietate de factori.

Asamblata pe celebra platforma modulara MEB, berlina cu pricina isi va intampina potentialii cumparatori, cel putin initial, doar intr-o singura varianta de motorizare, unica optiune anuntata de conducerea companiei producatoare mizand - conform unui comunicat pus la dispozitia presei de specialitate, pe o unitate cu o putere de 286 CP si, la fel de important de adaugat, un cuplu de 550 Nm. Din pacate, timpul specific probei 0 - 100 de kilometri pe ora nu ramane - similar valorii caracteristice vitezei de top sau capacitatii bateriei instalate, decat o necunoscuta de proportii, cu precizarea ca documentul mentionat anterior lamureste, spre bucuria persoanelor care pun accentul pe detaliul in cauza, problema autonomiei totale: pana la 700 de kilometri, un alt element scos in evidenta constand in prezenta tractiunii spate.

Distribuie pe Facebook
mai multe